return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לכבוד התעוררות הפורום לרגל ביקורי ארמין וטיאסטו. מצעד המסיבות הטובות שהייתם בהן בארץ
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ובכן מאחר ורבים הם השבים לכתוב כאן לפני ואחרי המסיבה של ארמין וכעת גם לקראת שובו של טיאסטו ומאחר והפורום כאן זוכה להתעוררות מחודשת בעיקר כאשר אירועים כאלה קורים חשבתי שנושא שבוודאי דשנו בו בעבר צריך היה לעלות אל פני השטח שוב
אז חיפרו עמוק אל תוככי הזכרונות החפורים אי שם במעמקי המוח שלכם ושילפו את רשימת המסיבות הזכורות לטובה לאורך השנים שלכם בארץ הקודש.


בקרוב אשקיע על זה גם אני קצת יותר מכמה דקות ואביא את הזכרונות שלי.
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ובכן מאחר ורבים הם השבים לכתוב כאן לפני ואחרי המסיבה של ארמין וכעת גם לקראת שובו של טיאסטו ומאחר והפורום כאן זוכה להתעוררות מחודשת בעיקר כאשר אירועים כאלה קורים חשבתי שנושא שבוודאי דשנו בו בעבר צריך היה לעלות אל פני השטח שוב
אז חיפרו עמוק אל תוככי הזכרונות החפורים אי שם במעמקי המוח שלכם ושילפו את רשימת המסיבות הזכורות לטובה לאורך השנים שלכם בארץ הקודש.


בקרוב אשקיע על זה גם אני קצת יותר מכמה דקות ואביא את הזכרונות שלי.


Unfortunately I've only started going out to the bigger parties in IL quite recently, but they were all fantastic, without any exception: :gsmile: :tongue3 (I'm enthuasistic and easy to please...)

2006

Armin van Buuren (March)
Anthony Pappa (March)
Ferry Corsten (April)
Paul van Dyk (June)
("Phynn") (November)
Armin van Buuren (November)

2007

John Acquaviva (January)
Airbase (March)
Armin van Buuren (May)
Rejected! (May)
Carl Craig (June)
99zone (July)
John Digweed (September)

2008

Nic Fanciulli (January)
Armin van Buuren (July)
Tiesto (July)
Air (October)
Glenn-Holmes
hey benji glad to see your response, of course if you have some words to describe your evenings at some of these venues it would be even better than just a list (which is also fine)

p.s. i know air is going to be a-w-e-s-o-m-e but hey...wait abit...including an event that haven't even occured yet...:rolleyes:
sh33p
אני בטוח שחלקכם תצחקו אבל אחד המסיבות שבאמת שמורות בלבי היא
מייק בטי אל וי בחנוכה 2004
זאת מסיבת טראנס הראשונה שהלכתי אליה, זאת הייתה מסיבת נוער שכללה מוזיקה שחורה בעיקר
וסט קצר של מייק
הוא ניגן את הטראקים הכי אהובים עליי באותה שנה
כמו
vadim zhukov - exit
solarstone vs scott bond - red line highway
jump the next train (kva remix)
synasthesia (ferry remix)
relocate - typhoon
ועוד עוד
הקהל שהתבצר אל מול עמדת הדי ג'יי היו צעירי פורום ביו99
שנתנו אווירה נהדרת, בסוף הסט, כולנו התנפלנו על מייק והחלפנו איתו כמה מילים ובזה זה הסתיים.

המסיבה השניה שזכורה לי היא ארמין בעיר האדומה ב2005
ביום אחד החלטנו פשוט לרדת לאילת ליום אחד בלבד רק בשביל לראות את ארמין
אין מה לעשות זאת הייתה התרגשות אדירה לראות אותו בפעם ראשונה

וכמובן איך אפשר בלי המסיבה של ארמין בניצנים שהייתה בראש השנה, אפילו ארמין הזיל דמעה מרוב האושר
סט חלומי היה שם
markfeldman
אין ספק שארמין בפארק ביוםה עצמאות אי שם ב-2005 אם אני זוכר טוב היה הגיג הכי טוב שלו בארץ והמסיבה הכי טובה שהייתה בארץ.

הן מבחינת ההפקה,

הן מבחינת התיזמון על יום העצמאות

הן מבחינת המרחב העצום שהיה שם וכו'...
Vortex_SA
אני חושב שהכי נהנתי בטייסטו בגני התערוכה ב2004 נראה לי... למרות הסאונד המגעיל והערסים והכל, בגלל שהיו עוד מלא חבר'ה והיה שמח... לצערי לא יוצא לי יותר מדיי ללכת למסיבות גדולות, גם מפאת חוסר כסף וגם מפאת חוסר מסיבות :)

אבל גם ממש נהנתי באיי אל טי איי הראשון מי שזוכר :)
YO-I
כזקן חברי הפורום אני אלך הרבה אחורה

אני אצטט מילה במילה את מה שכתבתי בפוסט דומה כאן לפני כמה שנים


Dec-27-2005 20:08
וואו, לא יודע מאיפה להתחיל, כזקן הכותבים כאן אני עוד זכיתי להיות במסיבות הכי מדהימות שהיו באלנבי 58 ובקו מילניום

מסיבה שזכורה לי היטב היא המסיבה שבה ראיתי לראשונה את סאשה, זה היה באוקטופוס כאשר באותו הערב ניגנו בפאצ'ה דיפ דיש וזכורה לי הדילמה שהייתה לאן ללכת
בהיתי בסאשה כמו שלא בהיתי באף אדם אחר מעולם, אני זוכר שהחיוך לא ירד לי מהפנים וכל מי שהסתכל עלי חשב שאני לקחתי משהו

המסיבה של פול אוקנפולד בפאצ'ה ביום העצמאות שנת 2000 אם אני לא טועה, עבדתי בכוונה כמאבטח באותה המסיבה ובגלל שהקב"ט היה חבר שלי, הייתי המלווה האישי של אוקנפולד, הייתה מסיבה מדהימה

את טייסטו ראיתי אינספור פעמים, הייתה מסיבה שהוא ניגן בניצנים לפני הרבה שנים כשסירקוליישן חיממו אותו והייתה אווירה מדהימה, למרות המסיבה הזאת, את טייסטו תמיד אהבתי לשמוע באומן 17 הירושלמי, אני לא אשכח את המסיבה באחד החורפים הכי קרים בירושלים אבל כמה שהיה חם בפנים, בכיתי מאושר

עוד שתי מסיבות שהתרגשתי בהן הן המסיבות שראיתי לראשונה את ארמין ואן ביורן ואת פרי קורסטן
את שניהם ראיינתי (בנפרד כמובן) לתוכנית הרדיו שלי ולאחר מכן הייתי איתם על העמדה בכל הערב שבו הם ניגנו, מאז אותו הראיון אני שומר איתם על קשר ובכל פעם כשהם מגיעים אני קופץ לבקר אותם במלון לארוחת צהריים,

טוב שלוש שנים וקצת אחרי אני אבא לתינוקת מדהימה, כמעט ולא יוצא למועדונים ובשבילי טייסטו מחר זו סגירת מעגל, הייתי מוסיף את ארמין בגן הסלעים ביום העצמאות ואת מסיבת ההשקה של דיג'יי מאגזין שעשו כתבה והוציאו דיסק של מושיק בטי אל וי

נקווה שהמסיבה מחר תיכנס לספרי ההיסטוריה
B-52
שלום לכל החברים שכותבים פה אני נהנתי הכי הכי במסיבות שאולי אחדים יודעים או זוכרים על מה אני מדבר מסיבות דאנס אנד ליוייס 1 ו 2 בפארק אשכול :tongue3 :tongue3 :tongue3
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by B-52
שלום לכל החברים שכותבים פה אני נהנתי הכי הכי במסיבות שאולי אחדים יודעים או זוכרים על מה אני מדבר מסיבות דאנס אנד ליוייס 1 ו 2 בפארק אשכול :tongue3 :tongue3 :tongue3


באחת מהן נרשם אם אינני טועה ביקורו הראשון והיחיד של קארל קוקס בארץ.
B-52
נכון צודק והיו עוד מלא טובים כמו דני ראמפלינג אונקלפולד מאן ויטאוט נאם ועוד ועוד מסיבה שנמשכה 24 שעות וכמות האנשים שהיו במסיבות האלה זה שיא שלא ראיתי דבר כזה בארץ והן מבחינת ההפקה והסאונד שהיה אדיר זה היה גדול רק חבל שלא חוזרים על פסטיבלים כאלה בימנו חבל

B-52
נזכרתי בעוד מסיבה אולי 2 בסינרמה במילניום וביום העצמאות אלה 2 המסיבות הכי הכי גדולות שראיתי במקום סגור והיו 2 טובים טאלה וטאוכר או שזה אחד תקנו אותי עם אני טועה
MINTZ
כן מסתבר ששיש פה ותיקים מאיתנו - כמו בכל מקום :)..

קיצר אני מצטרף לפלדמן בקשר ל ארמין בפארק (גן הסלעים למי שלא יודע...) אני רק חושב שזה היה ב 2004 (או 2005 לא סגור על זה..)

וזה היה מדהים..

הופועות נוספות טובות:

1) Above & Beyond בדום לא זוכר בידיוק מתי זה היה..

2) המסיבות של פרי ב TLV גם היו מעולות..

3)טיאסטו באילת למרות שזה היה מממממממש ממזמן ואין מצב שאני אלך לזה אי פעם שוב :) [סתם מחווה לטיאסטו - כולם פה יודעים שאני שרוף יותר על ארמין]

4) המסיבה האחרונה ב אומן 17 של ארמין! שהייתה לא רעה בכלל אחרי תקופת יובש לא קטנה...

ובכלל המוסיקה השנה מדהימה!!!

אני כל יום בשוק מחדש :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement