return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שבוע בראש!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
נכון.
יש כאן טופיק בסטיקי שבו כל אחד הציג את עצמו לפני 7000 שנה.

האם זה מספק?

לדעתי לא.

רעיון שיכול להיראות לכם מאוד לא מקורי או מעניין אבל תגידו לי מה דעתכם.

אחת לשבוע נדלה שם של חבר פורום אחר שפעיל כאן ונפתח טופיק מיוחד שלו שאני אעלה גם לסטיקי לאותו שבוע.
באותו טופיק חבר הפורום יספר קצתת על עצמו מה הוא עושה כיום וכדומה כל מה שרלוונטי לעניין וכמובן רלוונטי להיותו חובב מוזיקה.

אם אתם בעניין אפשר להתחיל עם זה כבר בימים הקרובים.

אשמח לראות מה אנשים חושבים על זה
Vortex_SA
תכלס רעיון טוב אילן... אבל איפה יש פה אנשים? יש פה אולי 10 חבר'ה שמעיפים מבט ואולי ארבע חמש שאשכרה טורחים לכתוב תגובות...
MINTZ
וואי אלוהים!!

ראיתי עכשיו את מה שכתבתי פעם בTHREAD של אנשי הפורום...

(ראה עמוד 13 - למי שרוצה לראות)

זה היה עוד ביוסר הקודם שלי שאין לי מושג מה הסיסמא שלו לצערי..



איזה ילד קטן ומתלהב הייתי - לא יאומן!!!

אשמח לתגובות

אולי עדיין נשארתי אותו ילד טמבל?
MINTZ
קיצר זה היה לפני 4 שנים שרשמתי את זה!!!

היו זמנים....:)
Dj Alex (ISR)
זרום
MINTZ
ברור :))))

קיצר מישהו יודע אם ארמין בא שוב בספטמבר - זה נכון?
sabi10
נשמע אחלה רעיון...
Glenn-Holmes
טוב לצערי העלתי תרעיונות מאוחר מדי.
המסיבות נגמרו
האנשים התפזרו
וכאן נותרו רק הבודדים שעדיין טורחים לכתוב.

הסצינה מתה במקומות האלה, לא במועדונים.
Vortex_SA
אילן איזה יאוש, יאללה חיוך הכל שמח! תגיד ראיתי שאתה הולך לבלוק, איך שם יש קצת טק טראנס כזה או שזה רק האוס ומינימל כמו כל מועדוני העלק אנדרגראונד בישראל?
MINTZ
קיצר כדי לא לבאס את אילן..

אני ירון נעים מאוד..! שומע רוב הזמן טראנס מלודי (ארמין ואן ביורן וכו')

אני חושב שרובכם כבר מכירים...


מה איתך אילן השרוט מלוד, מה יש לך להגיד על עצמך? חחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement