|
שבוע בראש!
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
נכון.
יש כאן טופיק בסטיקי שבו כל אחד הציג את עצמו לפני 7000 שנה.
האם זה מספק?
לדעתי לא.
רעיון שיכול להיראות לכם מאוד לא מקורי או מעניין אבל תגידו לי מה דעתכם.
אחת לשבוע נדלה שם של חבר פורום אחר שפעיל כאן ונפתח טופיק מיוחד שלו שאני אעלה גם לסטיקי לאותו שבוע.
באותו טופיק חבר הפורום יספר קצתת על עצמו מה הוא עושה כיום וכדומה כל מה שרלוונטי לעניין וכמובן רלוונטי להיותו חובב מוזיקה.
אם אתם בעניין אפשר להתחיל עם זה כבר בימים הקרובים.
אשמח לראות מה אנשים חושבים על זה |
|
|
| Vortex_SA |
| תכלס רעיון טוב אילן... אבל איפה יש פה אנשים? יש פה אולי 10 חבר'ה שמעיפים מבט ואולי ארבע חמש שאשכרה טורחים לכתוב תגובות... |
|
|
| MINTZ |
וואי אלוהים!!
ראיתי עכשיו את מה שכתבתי פעם בTHREAD של אנשי הפורום...
(ראה עמוד 13 - למי שרוצה לראות)
זה היה עוד ביוסר הקודם שלי שאין לי מושג מה הסיסמא שלו לצערי..
איזה ילד קטן ומתלהב הייתי - לא יאומן!!!
אשמח לתגובות
אולי עדיין נשארתי אותו ילד טמבל? |
|
|
| MINTZ |
קיצר זה היה לפני 4 שנים שרשמתי את זה!!!
היו זמנים....:) |
|
|
| MINTZ |
ברור :))))
קיצר מישהו יודע אם ארמין בא שוב בספטמבר - זה נכון? |
|
|
| sabi10 |
| נשמע אחלה רעיון... |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב לצערי העלתי תרעיונות מאוחר מדי.
המסיבות נגמרו
האנשים התפזרו
וכאן נותרו רק הבודדים שעדיין טורחים לכתוב.
הסצינה מתה במקומות האלה, לא במועדונים. |
|
|
| Vortex_SA |
| אילן איזה יאוש, יאללה חיוך הכל שמח! תגיד ראיתי שאתה הולך לבלוק, איך שם יש קצת טק טראנס כזה או שזה רק האוס ומינימל כמו כל מועדוני העלק אנדרגראונד בישראל? |
|
|
| MINTZ |
קיצר כדי לא לבאס את אילן..
אני ירון נעים מאוד..! שומע רוב הזמן טראנס מלודי (ארמין ואן ביורן וכו')
אני חושב שרובכם כבר מכירים...
מה איתך אילן השרוט מלוד, מה יש לך להגיד על עצמך? חחחחחחח |
|
|
|
|