Overlaatst stond Studio Brussel nog eens op voor 5 minuten toen dit voorbijflitste (van Belgische bodem nog wel!!!):
Een ideale track om het spel weer in gang te zetten als je het mij vraagt. Als al hun nummers zo sterk zijn hebben ze alvast een fan bij. Een ware verademing tussen de eindeloze Werchter-reports.
dj Zevan
Nog eentje die eindelijk Motek ontdekt.
beluister dan de liedjes van hun Re-EP maar eens
Pumaz
We hebben al een niet-elektronische muziek-thread :p