|
הניסיון לפיגוע אתמול...
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
אם לא שמעתם אתמול ניסו לעשות פיגוע בסטודיו 49...
אני לא יודע מה אתכם אבל זה מפחיד אותי מאוד
הלכתי לשם כמה פעמים ועכשיו שאני חושב שזה יכול לקרות לי
מעביר בי פחד...
לפחות היה שם את השומר המטורף שישר זיהה את המכונית שבתוכה היום המחבלים עם כמה פצצות והתחיל לירות עליהם
ראסמי זה מה שהוא היה צריך לעשות
בסה"כ המכונית התפוצצה וכמה אנשים נפגעו קל
לפי דעתי מגיע לשומר הזה כל הכבוד!
:nervous: :nervous: |
|
|
| MoSH_MaN |
כל הכבוד לשומר....!
http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=229307
אבל אם זה מה שמפחיד אותך אז כנראה לא שמעת
שכמעט התפוצץ פז גז...
ואם הוא היה מתפוץץ חלק מאיתנו כאן בפורום לא היו נשארים בחיים...:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Scorchio |
הייתי שם שבוע שעבר...
מפחיד |
|
|
| DjChook |
באמת אחים שלי זה נותן לי להסתכל עכשיו בפרספקטיבה חדשה וגם להורים שלי
לא נראה לי אני מתכנן לצאת לדיסקוטקים בזמן הקרוב
בכל מקרה, הסטודיאו ובכלל קיבוץ גלויות בזמן האחרון היו המקומות שיצאתי אליהם בגלל שצוות אייס חברים שלי.... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
זה ממש אבל ממש מפחיד אותי
אני עכשיו עכשיו פעמיים לפני שאני יוצא למסיבות בזמן הקרוב
וגם אני ורונן וחברים שלנו בילינו שם איזה שלושה ארבעה שבעות רצוף וכמו שרונן רשם כבר היום היינו צריכים ללכת למסיבה ולהכנס בחינם אפילו |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל אם זה מה שמפחיד אותך אז כנראה לא שמעת
שכמעט התפוצץ פז גז...
ואם הוא היה מתפוץץ חלק מאיתנו כאן בפורום לא היו נשארים בחיים...:nervous: :nervous: :nervous: |
כן שמעתי על זה
אמרו שאלפים היו יכולים למות...
:eek: :eek:
אבל היה מזל...
וגם אני יצאתי לסטודיו לפני כמה זמן
ועכשיו נראה לי שאני לא מתכוון לחזור אליו בזמן הקרוב |
|
|
| DjNumShum |
אל תשאלו
הייתי שם ליד אתמול
היה מסיבת יומולדת למישהי באלגרו שזה ליד הסטודיו
עכשיו באנו לנסוע לשם ובסוף החלטנו שלא
ומה עוד שלא רצינו ללכת ולהיכנס אלא סתם ללכת ולהיות בחוץ.. מזל שלא נסענו
נסענו לשאנטי בר בסוף שזה רחוב ליד ופתאום רעינו המון אמבולנסים וחבלנים נוסעים ישר הבנו שקרה משהו
ידידה שלי שהייתה באלגרו אמרה שנעלו את כל הדלתות ואמרו לכולם לרוץ לשירותים ולנעול את עצמם שם
כי חשבו בהתחלה שזה פיגוע ירי |
|
|
| yahel222 |
מפחיד אבל אין מה לעשות חיים חייבים להימשךךך
ורסמי אם פז-גז היה מתפוצץ היו נהרגים אלפים |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי זה לא בריא שכאלה דברים קורים אבל זה עדיין לא ימנע מבעדי להמשיך ללכת לדיסקוטקים למה אני שם אלף זין על הערבים הבני זונות האלה ואני לא יעצור את החיים שלי בגלל החארות האלה!!!!!!
בקשר למיכלית שכמעט ההתפוצצה...
בעיתון שרטטו כזה שרטוט ששם כתוב שמי שבטווח של איזה 4 קילומטר לא היה נפגע אבל רכוש כן היה נפגע... וזה היה יכול להגיע עד רמת השרון ואז זה היה ממש זין למה אני מכיר שם מלא אנשים וגם גרתי שם פעם
טוב שלא קרה כלום...
זה יכל להיות פיגוע בסדר גודל של התאומים ... הבני זונות האלה לא רואים בעיניים כאלה דפוקים... אין להם בושה לעשות כזה דבר
צריך לירות בהם אחד אחד |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין אותכם... באמא שלי אני לא
אתם קולטים שהם הגיעו לאמצע תלאביב ביום ובשעות הכי חמים
(אח שלי הסביר לי שאם הם היו מגיעים למועדונים יותר גדולים כמו הפ'אצה אוקטופוס
הוא מדבר מלפני שנתיים שהוא היה עוד הולך למסיבות האלה)
אז יש מצב שיש 400 איש בחוץ, וזה סטודנטים / חיילים והכל
תשמעו, זה כבר מוגזם
ללכת בקטע של לא אכפת לי ואני לא אתן לזה לשנות לי את החיים זה ממש טיפשי
אז מתאפקים קצת
עושים מסיבות קטנות
ולא צריך להשתולל |
|
|
| Scorchio |
אתה מדבר ככה עכשיו
אבל אתה לא ראית את רעננה ביום העצמאות אחרי שביטלו לנו את כל חגיגות יום העצמאות.
העיר הייתה ר-י-ק-ה
ביום העצמאות
בדיוק ככה החולרות האלה מנצחים אותנו
בזה שהערים ריקות.
סעמק אם יכולתי הייתי מארגן את המסיבה הכי גדולה בהיסטוריה רק להראות להם שלא ישברו אותנו. |
|
|
|
|