return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הניסיון לפיגוע אתמול...
View this Thread in Original format
nimrod levi
אם לא שמעתם אתמול ניסו לעשות פיגוע בסטודיו 49...

אני לא יודע מה אתכם אבל זה מפחיד אותי מאוד
הלכתי לשם כמה פעמים ועכשיו שאני חושב שזה יכול לקרות לי
מעביר בי פחד...
לפחות היה שם את השומר המטורף שישר זיהה את המכונית שבתוכה היום המחבלים עם כמה פצצות והתחיל לירות עליהם
ראסמי זה מה שהוא היה צריך לעשות
בסה"כ המכונית התפוצצה וכמה אנשים נפגעו קל
לפי דעתי מגיע לשומר הזה כל הכבוד!
:nervous: :nervous:
MoSH_MaN
כל הכבוד לשומר....!

http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=229307

אבל אם זה מה שמפחיד אותך אז כנראה לא שמעת

שכמעט התפוצץ פז גז...
ואם הוא היה מתפוץץ חלק מאיתנו כאן בפורום לא היו נשארים בחיים...:nervous: :nervous: :nervous:
eXeTik
למה ב
Ynet
כתוב שזה היה במסיבת פתיחה ש מועדון שנקרא "זיגוטו"... למרות שלפי המיקום שמתואר זה באמת מתאים לסטודיאו
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1907495,00.html

איזה מפחיד זה... עוד תכננתי ללכת לשם היום
Scorchio
הייתי שם שבוע שעבר...
מפחיד
DjChook
באמת אחים שלי זה נותן לי להסתכל עכשיו בפרספקטיבה חדשה וגם להורים שלי

לא נראה לי אני מתכנן לצאת לדיסקוטקים בזמן הקרוב

בכל מקרה, הסטודיאו ובכלל קיבוץ גלויות בזמן האחרון היו המקומות שיצאתי אליהם בגלל שצוות אייס חברים שלי....
NeMeSiS1234
זה ממש אבל ממש מפחיד אותי
אני עכשיו עכשיו פעמיים לפני שאני יוצא למסיבות בזמן הקרוב
וגם אני ורונן וחברים שלנו בילינו שם איזה שלושה ארבעה שבעות רצוף וכמו שרונן רשם כבר היום היינו צריכים ללכת למסיבה ולהכנס בחינם אפילו
nimrod levi
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל אם זה מה שמפחיד אותך אז כנראה לא שמעת

שכמעט התפוצץ פז גז...
ואם הוא היה מתפוץץ חלק מאיתנו כאן בפורום לא היו נשארים בחיים...:nervous: :nervous: :nervous:


כן שמעתי על זה
אמרו שאלפים היו יכולים למות...
:eek: :eek:
אבל היה מזל...
וגם אני יצאתי לסטודיו לפני כמה זמן
ועכשיו נראה לי שאני לא מתכוון לחזור אליו בזמן הקרוב
DjNumShum
אל תשאלו
הייתי שם ליד אתמול
היה מסיבת יומולדת למישהי באלגרו שזה ליד הסטודיו
עכשיו באנו לנסוע לשם ובסוף החלטנו שלא
ומה עוד שלא רצינו ללכת ולהיכנס אלא סתם ללכת ולהיות בחוץ.. מזל שלא נסענו
נסענו לשאנטי בר בסוף שזה רחוב ליד ופתאום רעינו המון אמבולנסים וחבלנים נוסעים ישר הבנו שקרה משהו
ידידה שלי שהייתה באלגרו אמרה שנעלו את כל הדלתות ואמרו לכולם לרוץ לשירותים ולנעול את עצמם שם
כי חשבו בהתחלה שזה פיגוע ירי
yahel222
מפחיד אבל אין מה לעשות חיים חייבים להימשךךך

ורסמי אם פז-גז היה מתפוצץ היו נהרגים אלפים
Hell_Copter
ראסמי זה לא בריא שכאלה דברים קורים אבל זה עדיין לא ימנע מבעדי להמשיך ללכת לדיסקוטקים למה אני שם אלף זין על הערבים הבני זונות האלה ואני לא יעצור את החיים שלי בגלל החארות האלה!!!!!!

בקשר למיכלית שכמעט ההתפוצצה...
בעיתון שרטטו כזה שרטוט ששם כתוב שמי שבטווח של איזה 4 קילומטר לא היה נפגע אבל רכוש כן היה נפגע... וזה היה יכול להגיע עד רמת השרון ואז זה היה ממש זין למה אני מכיר שם מלא אנשים וגם גרתי שם פעם
טוב שלא קרה כלום...
זה יכל להיות פיגוע בסדר גודל של התאומים ... הבני זונות האלה לא רואים בעיניים כאלה דפוקים... אין להם בושה לעשות כזה דבר
צריך לירות בהם אחד אחד

DjChook
אני לא מבין אותכם... באמא שלי אני לא

אתם קולטים שהם הגיעו לאמצע תלאביב ביום ובשעות הכי חמים

(אח שלי הסביר לי שאם הם היו מגיעים למועדונים יותר גדולים כמו הפ'אצה אוקטופוס
הוא מדבר מלפני שנתיים שהוא היה עוד הולך למסיבות האלה)
אז יש מצב שיש 400 איש בחוץ, וזה סטודנטים / חיילים והכל

תשמעו, זה כבר מוגזם

ללכת בקטע של לא אכפת לי ואני לא אתן לזה לשנות לי את החיים זה ממש טיפשי

אז מתאפקים קצת
עושים מסיבות קטנות
ולא צריך להשתולל
Scorchio
אתה מדבר ככה עכשיו
אבל אתה לא ראית את רעננה ביום העצמאות אחרי שביטלו לנו את כל חגיגות יום העצמאות.
העיר הייתה ר-י-ק-ה
ביום העצמאות
בדיוק ככה החולרות האלה מנצחים אותנו
בזה שהערים ריקות.
סעמק אם יכולתי הייתי מארגן את המסיבה הכי גדולה בהיסטוריה רק להראות להם שלא ישברו אותנו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement