return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כוננות Air !
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אתמול בביקורי הקבוע אחת לחודש-חודשיים בדיסק סנטר עשיתי משהו שכבר שנה + אני רוצה לעשות.
כל פעם בסוף אני קונה משהו אחר ואומר שאני עוד אחזור לשם...

אז אתמול התחדשתי ב-2 דיסקים משובחים ומדהימים כאחד של ההרכב שבעוד חודשיים יפקוד את ארצנו ל-2 הופעות מיוחדות שאסור לפספס.

Air - Moon Safari

Air - Walkie Talkie

דיסקים פשוט מדהימים של אמנים אלקטרוניים מזן מיוחד. שימושים רבים בגיטרה ופסנתר לאורך הקטעים המון אווירה קוסמת מלודיות מלטפות שלא נותנות לאוזן מנוחה.

זוהי המלצה חמה גם אליכם...בעיקר כי הדיסקים עלו 40 שקלים כל אחד ומדובר בשתי דיסקים שהם מופת היצירה של המצד הנ"ל.
m0sh
הם אכן אדירים...איפה הם הולכים להופיע?
YO-I
מצטרף להמלצה של אילן, אלבומים מדהימים והרכב שחבל לפספס הופעה שלו
יש לי את כל האלבומים שלהם שרכשתי במיטב כספי במהלך השנים ובנוסף יש לי DVD
מקורי של מון סאפרי עם כל הוידאו קליפים מתוך האלבום המופתי הזה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
הם אכן אדירים...איפה הם הולכים להופיע?


הופעה אחת בהאנגר 11 והופעה אחת אינטימית יותר שלא ברור לי איך בדיוק זה יתבצע במועדון הזאפה.

תאריכים 1-2 באוקטובר
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הופעה אחת בהאנגר 11 והופעה אחת אינטימית יותר שלא ברור לי איך בדיוק זה יתבצע במועדון הזאפה.

תאריכים 1-2 באוקטובר


Ilan, I think it's 2 and 3...That's what it says on their website and MySpace page (Thursday and Friday)...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by benji904
Ilan, I think it's 2 and 3...That's what it says on their website and MySpace page (Thursday and Friday)...


well then...i guess it's 2-3 ;)
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
well then...i guess it's 2-3 ;)


Any idea when and where ticket sales will commence?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by benji904
Any idea when and where ticket sales will commence?


we'll probably have more info about it in the next few weeks.

i got to play at a bar and i'll be back playing there again soon. anyway there will be one night contributed to air there soon. i'll keep you informed if that interests you as a teaser a few weeks before the real AIR is here
DvJ
Heres more details from the Zappa site :

02.10.08 , האנגר 11, נמל ת"א - מחיר כרטיס 220 ₪ במכירה מוקדמת.
להזמנת כרטיסים להאנגר 11: 03-7694747

03.10.08, מועדון זאפה ת"א - מחיר כרטיס 250 ₪.
להזמנת כרטיסים לזאפה ת"א: 03-7674646

Also There.......:toocool:
benji904
quote:
Originally posted by DvJ
Heres more details from the Zappa site :

02.10.08 , האנגר 11, נמל ת"א - מחיר כרטיס 220 ₪ במכירה מוקדמת.
להזמנת כרטיסים להאנגר 11: 03-7694747

03.10.08, מועדון זאפה ת"א - מחיר כרטיס 250 ₪.
להזמנת כרטיסים לזאפה ת"א: 03-7674646

Also There.......:toocool:


Great!! Many thanks!

mitre
אין לי עם מי לבוא :(
mitre
אז מי בא מחר/מחרתיים?

אני בהאנגר מחר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement