return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Junkie XL bij zomergasten
View this Thread in Original format
ahp2002
Als je zondagavond niks nuttigs te doen hebt is dit volgens mij echt een aanrader. 3 uur lang Junkie XL bij Zomergasten!

quote:
Tom Holkenborg (Lichtenvoorde, 1967) alias Junkie XL is de tweede Zomergast. De componist, DJ en remixer Junkie XL (XL staat voor ‘Expanding Limits’) heeft een internationale naam opgebouwd met zijn optredens en remixen en woont en werkt sinds 2003 in Los Angeles. Zes jaar geleden veroverde Junkie XL de wereld met zijn herinterpretatie van A Little Less Conversation van Elvis Presley. Het wordt een wereldhit: platina in 24 landen. Holkenborg slaat daarna alle aanbiedingen om andere oldies te remixen af. Wel maakt hij remixen voor Coldplay (Talk), Britney Spears (And Then We Kiss) en Fat Boy Slim (Weapon of Choice).
AirPole
Ik wist het al, maar thnx voor de reminder ;) Ik kijk al heel lang Zomergasten, maar de laatste jaren zijn de presentatoren toch wat minder vind ik. Van Dis was echt goed. Echt goed. Die zatlap van een Connie Palmen vond ik maar niks en ook die Joris Luyendijk was niet al te best. Ik heb overigens vorige week de eerste aflevering gemist, dus ik weet niet hoe de presentator het heeft gedaan (was ie goed?), maar ik heb Junkie XL eens bij DWDD gezien en het lijkt echt een super relaxte dude, ook sympathiek. Ga zeker kijken zondag!
BaRTeZ
Erg sterke uitzending! De eerste keer ook dat ik de volledige drie uur heb uitgezeten. Vond Tom wat nerveus aan het begin, kwam niet helemaal uit zijn woorden, maar dat was snel verdwenen.

Leuke fragmenten, bijvoorbeeld over de film Blind met en zonder muziek. Het verhaal over zijn moeder en zusje was aangrijpend, helaas dat Bas Heijne hem daar afkapte. Ik had het mooi gevonden als Tom dat verhaal had afgemaakt. (Over de laatste dagen en het moment van sterven).

Bas Heijne maakte trouwens ook een sterke indruk. Kapte af en toe een in mijn ogen mooi verhaal wat snel af, maar was niet opvallend aanwezig en heeft alle onderwerpen op een nette manier in elkaar over laten lopen.

Mooie televisie!
eieregooie
Was best leuk inderdaad :)
HardKiller
Vond het ook een erg goede uitzending, toch maar eens Eraserhead gaan checken binnenkort :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement