return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לפי האתר של פול וון דייק ב16.10 הוא באומן
View this Thread in Original format
B&J
חח נקווה שעד אז יסתדר הכל שם מאז טייסטו
שרק לא יבטל
sh33p
מישהו באמת מתכוון ללכת אחרי מה שקרה פעם אחרונה
?
B&J
ויעבירו את זה למקום פתוח
benji904
quote:
Originally posted by sh33p
מישהו באמת מתכוון ללכת אחרי מה שקרה פעם אחרונה
?


YES...:D :tongue3
uzi
quote:
Originally posted by B&J
ויעבירו את זה למקום פתוח

הלואי, אם ככה אז הייתי בא!
m0sh
יש גני התערוכה...הייתי שם פעם בטייסטו שהייתי תיכוניסט


יש שם כל כך הרבה מקום ... למה לא לעשות הכל שם? זה גם ממש אחלה של מקום
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
יש גני התערוכה...הייתי שם פעם בטייסטו שהייתי תיכוניסט


יש שם כל כך הרבה מקום ... למה לא לעשות הכל שם? זה גם ממש אחלה של מקום

אני מניח ששאלה של כסף ויותר מכך אישורים מעיריית תל אביב או הגורם בעירייה שאחראי על האירועים. זו גם לוגיסטיקה רצינית שאולי עדיף ללכת בקטן על מועדון שכבר קיים עם מערכת קיימת שממילא 3000 תמיד יחזרו להדחס בו.
ronsh
חבר'ה...לא כל יום מגיע אומן כזה מכובד כמו פול....

אני שם וכבר סופר את הימים
THE_BLUE_DRAGON
הנה הגבתי לטופיק
רק בשביל שלא יכאב לי בלב שלא הגבתי בטופיק של פול שמגיע
מה אני כותב פה בקשר להגעה אני לא כותב
פאדיחות לכתוב שאני מגיע
וכואב רצח לכתוב שלא מגיע
אז כרגע לא ידוע
לפחות הורדתי ממצפוני בכך שהגבתי פה חחח
נראה לי
:conf:

לעזזל עם האומן
HAOMAN 17 = ISRA-HELL

לא נראה לי שאי פעם בכל העולם היה טופיק על בואו של הבחור למקום מסויים והטופיק היה נראה ככה
ואני עוד יותר לוקח אותו למקומות לא טובים חחח

ד"א לפי מה שדיברתי הרבה אמרו לי שלא מגיעים לא משנה מה במידה וזה בהאומן
יש יותר מדי פגועים מארמין וטיאסטו

היה כלכך כיף בחוף הדקל לפני שנה עם פול
נראה מה יהיה
Vortex_SA
אני מסכים עם גיל, אבל נראה זה עוד חודשיים...

TTman
???למה למה למה למה אומן, למה
black_mammmba
עם כל הצער והכאב
אני יאלץ להדחס עם שאר האנשים שיהיו בהאומן בשביל לשמוע את מלאכת התיקלוט של פול.

אין יהיה שם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement