|
לפי האתר של פול וון דייק ב16.10 הוא באומן
|
View this Thread in Original format
| B&J |
חח נקווה שעד אז יסתדר הכל שם מאז טייסטו
שרק לא יבטל |
|
|
| sh33p |
מישהו באמת מתכוון ללכת אחרי מה שקרה פעם אחרונה
? |
|
|
| B&J |
| ויעבירו את זה למקום פתוח |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by sh33p
מישהו באמת מתכוון ללכת אחרי מה שקרה פעם אחרונה
? |
YES...:D :tongue3 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by B&J
ויעבירו את זה למקום פתוח |
הלואי, אם ככה אז הייתי בא! |
|
|
| m0sh |
יש גני התערוכה...הייתי שם פעם בטייסטו שהייתי תיכוניסט
יש שם כל כך הרבה מקום ... למה לא לעשות הכל שם? זה גם ממש אחלה של מקום |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
יש גני התערוכה...הייתי שם פעם בטייסטו שהייתי תיכוניסט
יש שם כל כך הרבה מקום ... למה לא לעשות הכל שם? זה גם ממש אחלה של מקום |
אני מניח ששאלה של כסף ויותר מכך אישורים מעיריית תל אביב או הגורם בעירייה שאחראי על האירועים. זו גם לוגיסטיקה רצינית שאולי עדיף ללכת בקטן על מועדון שכבר קיים עם מערכת קיימת שממילא 3000 תמיד יחזרו להדחס בו. |
|
|
| ronsh |
חבר'ה...לא כל יום מגיע אומן כזה מכובד כמו פול....
אני שם וכבר סופר את הימים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הנה הגבתי לטופיק
רק בשביל שלא יכאב לי בלב שלא הגבתי בטופיק של פול שמגיע
מה אני כותב פה בקשר להגעה אני לא כותב
פאדיחות לכתוב שאני מגיע
וכואב רצח לכתוב שלא מגיע
אז כרגע לא ידוע
לפחות הורדתי ממצפוני בכך שהגבתי פה חחח
נראה לי
:conf:
לעזזל עם האומן
HAOMAN 17 = ISRA-HELL
לא נראה לי שאי פעם בכל העולם היה טופיק על בואו של הבחור למקום מסויים והטופיק היה נראה ככה
ואני עוד יותר לוקח אותו למקומות לא טובים חחח
ד"א לפי מה שדיברתי הרבה אמרו לי שלא מגיעים לא משנה מה במידה וזה בהאומן
יש יותר מדי פגועים מארמין וטיאסטו
היה כלכך כיף בחוף הדקל לפני שנה עם פול
נראה מה יהיה |
|
|
| Vortex_SA |
| אני מסכים עם גיל, אבל נראה זה עוד חודשיים... |
|
|
| TTman |
| ???למה למה למה למה אומן, למה |
|
|
| black_mammmba |
עם כל הצער והכאב
אני יאלץ להדחס עם שאר האנשים שיהיו בהאומן בשביל לשמוע את מלאכת התיקלוט של פול.
אין יהיה שם :) |
|
|
|
|