return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עצומה לתביעה נגד האומן 17
View this Thread in Original format
m0sh
המטרה של העצומה היא להשיג בסיס לתביעה יצוגית

המטרה היא 7000 חתימות

אני לא יודע מה נסגר איתם היו פחות
אם זה יכול לעזור אז ננסה

http://www.atzuma.co.il/petition/leonrafa/1/1000/
uzi
הבנתי שהאומן לקח לבליינים את כרטיסי הכניסה (בעצם אלו הקבלות) כשנכנסו למועדון.
זה היה מן טריק כזה על מנת שלא יהיו הוכחות לכמות האנשים או לכמות המס שהם צריכים לשלם.
ככה גם אי אפשר לבקש את הכסף חזרה!
חוץ מזה לא היו 7000 איש באירוע, עדיף שהבליינים של אותו הלילה יתארגנו.
בהצלחה!
sh33p
עוזי צודק
לי אין שום דרך להוכיח שהייתי שם
בכל מקרה אני חתמתי
MINTZ
צר לי לאכזב אתכם אבל ניסיון העבר קובע שאין לכם ממש סיכוי...

פשוט תניחו לזה ותנסו להחזיר לעצמכם את הכסף האבוד בדרך יותר פשוטה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement