| uzi |
הבנתי שהאומן לקח לבליינים את כרטיסי הכניסה (בעצם אלו הקבלות) כשנכנסו למועדון.
זה היה מן טריק כזה על מנת שלא יהיו הוכחות לכמות האנשים או לכמות המס שהם צריכים לשלם.
ככה גם אי אפשר לבקש את הכסף חזרה!
חוץ מזה לא היו 7000 איש באירוע, עדיף שהבליינים של אותו הלילה יתארגנו.
בהצלחה! |
|
|