|
[17.08.2008] Dancetour @ Lichtplein, Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| Hueppemann |
Ferry Corsten en Marco V op Dancetour Eindhoven
Dit jaar staan er weer grote namen op Dancetour Eindhoven. Stichting Dancetour haalt dit jaar Ferry Corsten, Marco V, Erick E, Bart Claessen en Rafaël Frost naar het Lichtplein. De derde editie van Dancetour Eindhoven vindt plaats op zondag 17 augustus 2008. Op deze dag kan jong en oud van 13.00 tot 22.00 uur genieten van de dance muziek midden in het centrum van Eindhoven. Stichting Dancetour verwacht dit jaar 7.500 bezoekers op het Lichtplein.
Line-up Dancetour Eindhoven 2008
Het dancefestijn wordt geopend door DJ Rafaël Frost. Deze DJ staat voor het eerst op Dancetour Eindhoven. Hij draait het publiek warm vanaf 13.00 uur. Vervolgens is het de beurt aan de winnaar van de DJ contest om zijn of haar kunsten te vertonen aan het publiek. Wie dit gaat worden, wordt bekend tijdens de DJ contest op 8 augustus. Bart Claessen zorgt ervoor dat het publiek in Eindhoven vanaf 15.00 uur helemaal los gaat. Zijn nieuwste singel met Denise Rivera, Catche Me, bestormt op dit moment net als zijn vorige singels de hitlijsten. Daarna neemt Erick E de draaitafels over. Deze Amsterdamse DJ doet het nationaal en internationaal erg goed. Hij is onder andere bekend van de singel Rockin', die het vorig jaar hoog in de hitlijsten stond. Rond kwart over zes verschijnt Marco V op het podium. Zijn V-sound zal weer veel mensen in beweging brengen. Ferry Corsten neemt de laatste twee uur de draaitafels voor zijn rekening. Hij is de nummer 8 dj van de wereld (bron: djmag.com). Op 1 november a.s. staat hij voor de tweede keer met zijn eigen show Full on Ferry in Ahoy.
13:00-14:30 Rafaël Frost
14:30-15:00 DJ Contest
15:00-16:30 Bart Claessen
16:30-18:15 Erick E
18:15-20:00 Marco V
20:00-22:00 Ferry Corsten
Quelle: http://www.dancetour.nl/content/view/333/
Ich bin auf jeden Fall dabei! |
|
|
| nz-fan |
Hmmmmmm
nicht viele dabei die ich hören würde........ *gähn*
Ich hoffe du hast besseres Wetter als Ich heute in Eindhoven :toothless :whip:
Viele Spaß :) |
|
|
| Skytune82 |
| Jessi, Christiane und ich sind definitv mit dabei Jörg :) |
|
|
| Hueppemann |
| quote: | Originally posted by Skytune82
Jessi, Christiane und ich sind definitv mit dabei Jörg :) |
Bin zur Zeit krank. Das Nature-Citymoves-Wochenende hat mir wohl doch so arg zugesetzt, dass mich jetzt ein heftiger Infekt plagt. Gestern lag ich flach. Der Besuch macht nur Sinn, wenn ich mich richtig fit fühle, zumal es kein MUST-Event ist.
Werde am Samstag entscheiden, ob ich nach Eindhoven fahre oder nicht. |
|
|
| Hueppemann |
| Bin nicht gefahren, weil ich noch nicht wieder fit nach meiner Erkältung bin. Lieber schonen für die Mysteryland. |
|
|
|
|