|
Nature One 2008
|
View this Thread in Original format
| staz |
Vilka var där? Ni som inte var där, ÅK!..
Det var sanslöst gudomligt!!
Ord kan ej göra upplevelsen rättvisa ;) |
|
|
| lacksesepsotygh |
| när öppnade och stängde det? jag är missnöjd över dance valleys jävla 11-00-tider. |
|
|
| Jeremy H |
Jag var där :) (tittade bara förbi "Sweden-camp" ett ögonblick)
lacksesepsotygh: Campingen var öppen från tors-mån. Och själva festivalområdet spelade typ 20-08 på fredag och 18-08 på lördag. Nåt i den stilen iaf :) Och på campingen var det ju massor med musik och dans också om man ville det.. |
|
|
| ScuL |
| hörde bara en massa negativa historier ang. knarkandet på campingplatsen.. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by ScuL
hörde bara en massa negativa historier ang. knarkandet på campingplatsen.. |
Förutom en och annan person som hade svårt att resa sig upp från diken och annat såg jag inget som spårade ur? :) |
|
|
| staz |
| det var himmelriket på jorden, det är allt jag har att säga ;) |
|
|
|
|