return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nature One 2008
View this Thread in Original format
staz
Vilka var där? Ni som inte var där, ÅK!..

Det var sanslöst gudomligt!!

Ord kan ej göra upplevelsen rättvisa ;)
lacksesepsotygh
när öppnade och stängde det? jag är missnöjd över dance valleys jävla 11-00-tider.
Jeremy H
Jag var där :) (tittade bara förbi "Sweden-camp" ett ögonblick)

lacksesepsotygh: Campingen var öppen från tors-mån. Och själva festivalområdet spelade typ 20-08 på fredag och 18-08 på lördag. Nåt i den stilen iaf :) Och på campingen var det ju massor med musik och dans också om man ville det..
ScuL
hörde bara en massa negativa historier ang. knarkandet på campingplatsen..
Jeremy H
quote:
Originally posted by ScuL
hörde bara en massa negativa historier ang. knarkandet på campingplatsen..

Förutom en och annan person som hade svårt att resa sig upp från diken och annat såg jag inget som spårade ur? :)
staz
det var himmelriket på jorden, det är allt jag har att säga ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement