|
החיים קשים .......
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מה המצב אנשים ?
שוב - הגעגעתי לכולם ...
הכל טוב איתכם ?
אני התחלתי לפני חודש קורס מפקדים של מדריכי חו"גדים ורופאים בצבא
זה נחשב לקורס ממש טוב רק שהוא נורא קשה ... בקיצור אחרי חודש של סבל מחר אני הולך להגיד למפקדים שלי שאני עוזב (זה תפקיד התדנבותי) ואני ממש מפחד מאיפה שיתקעו אותי ...
בדרך כלל מי שעושה את זה הם יענו מתנקמים בו ותוקעים אותו בבסיס חרא
...
בקיצור - אני בסרטים עכשיו ואפילו שאני בביית אני חושב על החרא הזה ...
למישהוא יש עצות\ניחומים ? |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל טוב לראות אותך מורן!!!
נשמע ממסריח אם ככה הם עושים לאנשים שלא עומדים בעומס של החרא הזה
אבל אל תדאג יהיה טוב
לך תדע... אולי תקבל בסיס קרוב לבית הכל עוד יכול לקרות |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב לראות אותך!!
גיד מה זתומרת קשה?
הריצו אותך וכל זה?...
להפסיק לעשן דזה ניחום! |
|
|
| luckystrike |
קשה זאת אומרת שעזוב אותך רגע מכושר ...
מצפים ממך להמון - כי זה לא ההכנה של מפקדי חובשים
זאת הכנה למפקדי רופאים וקצינים ...
יוצאים רק 10 אנשים בשנה להכנה הזאת ...
וכל יום לומדים עד שתיים וחצי בלילה ויש המון סדנאות פיקוד וכאלה ...
וממש לא מתאים עכשיו
קרעתי את התחת חודש ואני רוצה לעבור לתפקיד יותר סולידי
(ככה גם אני יוכל לקנות ציוד ולהיות פה יותר)
אני רק חושב על מה שיהיה מחר שאני יגיד למפקדים שלי שאני רוצה לעזוב ואני כמעט משתין במכנסיים ...
:( |
|
|
| DjNumShum |
כמה זמן עוד נשאר לך בקורס???
אני הייתי נשאר ומסיים תקורס בכל זאת אח"כ אתה יוצא להדרכה שזה חיים יותר קלים |
|
|
| Gil Shwarts |
אם אתה לא מתכוון לחתום קבע בתור קצין או רופא
לך אליהם ותגיד להם שאתה עוזב
ואם הם יתקעו אותך בבסיס קקה תגיד לי איזה בסיס זה ואם אני מכיר שם מישהו אני ינסה לקמבן אותך.
ומי יודע אולי תיפול על הבסיס שלי אז בכלל תהיה מסודר לכל השירות :) |
|
|
| oDrori |
| קודם כל... תיהנה מהסופ"ש כמה שאתה יכול... חוצמזה,, אין לי הרבה איך לעזור אבל באותה מידה שיכולים לתקוע אותך בחרא יכולים גם לתת לך אחלה מקום... לך תדע... ושאתה אומר להם שאתה עוזב, עד כמה שזה קלישאתי וכל זה, אל תראה להם שאתה מבואס וזה כי אני שונא שבני זונות באים על סיפוקם... אני מניח שגם אתה |
|
|
| Ariels |
דבר ראשון, תהיה בטוח במה שאתה
כי אם תתבאס יותר קשה להכנס בחזרה אחרי שחתמת ויתור
דבר שני קח בחשבון שיש קורסים יותר קשים בצה"ל אז אתה באמת רוצה את זה
תתאמץ אחי |
|
|
| DjChook |
מורן,,,,, מתגעגעים אליך פה אחי
תצליח תצליח בקורס
גאים בך |
|
|
| luckystrike |
חבר'ה יצאתי מהקורס ...
אני מקווה לחתום על טופס טיולים (יציאה סופית) כבר ביום שני הזה
ולהיות יותר בביית בזמן הקרוב
:)
גיל - תודה אחי - עוד נהיה בקשר :)
אני השבוע מקווה לקבל מיון מחדש |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אל תראה להם שאתה מבואס וזה כי אני שונא שבני זונות באים על סיפוקם... אני מניח שגם אתה |
צודק מאה אחוז אחי - אשכרה מה שהם ניסו לעשות השבוע
אבל דווקא הייתי בסדר ...
יש לי שם הרבה חברים מרעננה שהגיעו לקורס חובשים ואני מקמבן אותם שם
...
סך הכל סתם הייתי בל"וז של הקורס השבוע רק שלא עשיתי כלום ...
שבוע הבא אני מקווה לדעת יותר על מה שאני ימשיך לעשות בצבא... |
|
|
|
|