return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
החיים קשים .......
View this Thread in Original format
luckystrike
מה המצב אנשים ?

שוב - הגעגעתי לכולם ...
הכל טוב איתכם ?

אני התחלתי לפני חודש קורס מפקדים של מדריכי חו"גדים ורופאים בצבא

זה נחשב לקורס ממש טוב רק שהוא נורא קשה ... בקיצור אחרי חודש של סבל מחר אני הולך להגיד למפקדים שלי שאני עוזב (זה תפקיד התדנבותי) ואני ממש מפחד מאיפה שיתקעו אותי ...
בדרך כלל מי שעושה את זה הם יענו מתנקמים בו ותוקעים אותו בבסיס חרא
...
בקיצור - אני בסרטים עכשיו ואפילו שאני בביית אני חושב על החרא הזה ...

למישהוא יש עצות\ניחומים ?
Hell_Copter
קודם כל טוב לראות אותך מורן!!!

נשמע ממסריח אם ככה הם עושים לאנשים שלא עומדים בעומס של החרא הזה
אבל אל תדאג יהיה טוב
לך תדע... אולי תקבל בסיס קרוב לבית הכל עוד יכול לקרות
MoSH_MaN
טוב לראות אותך!!

גיד מה זתומרת קשה?

הריצו אותך וכל זה?...

להפסיק לעשן דזה ניחום!
luckystrike
קשה זאת אומרת שעזוב אותך רגע מכושר ...

מצפים ממך להמון - כי זה לא ההכנה של מפקדי חובשים
זאת הכנה למפקדי רופאים וקצינים ...

יוצאים רק 10 אנשים בשנה להכנה הזאת ...
וכל יום לומדים עד שתיים וחצי בלילה ויש המון סדנאות פיקוד וכאלה ...

וממש לא מתאים עכשיו
קרעתי את התחת חודש ואני רוצה לעבור לתפקיד יותר סולידי
(ככה גם אני יוכל לקנות ציוד ולהיות פה יותר)

אני רק חושב על מה שיהיה מחר שאני יגיד למפקדים שלי שאני רוצה לעזוב ואני כמעט משתין במכנסיים ...

:(
DjNumShum
כמה זמן עוד נשאר לך בקורס???

אני הייתי נשאר ומסיים תקורס בכל זאת אח"כ אתה יוצא להדרכה שזה חיים יותר קלים
Gil Shwarts
אם אתה לא מתכוון לחתום קבע בתור קצין או רופא
לך אליהם ותגיד להם שאתה עוזב
ואם הם יתקעו אותך בבסיס קקה תגיד לי איזה בסיס זה ואם אני מכיר שם מישהו אני ינסה לקמבן אותך.

ומי יודע אולי תיפול על הבסיס שלי אז בכלל תהיה מסודר לכל השירות :)
oDrori
קודם כל... תיהנה מהסופ"ש כמה שאתה יכול... חוצמזה,, אין לי הרבה איך לעזור אבל באותה מידה שיכולים לתקוע אותך בחרא יכולים גם לתת לך אחלה מקום... לך תדע... ושאתה אומר להם שאתה עוזב, עד כמה שזה קלישאתי וכל זה, אל תראה להם שאתה מבואס וזה כי אני שונא שבני זונות באים על סיפוקם... אני מניח שגם אתה
Ariels
דבר ראשון, תהיה בטוח במה שאתה
כי אם תתבאס יותר קשה להכנס בחזרה אחרי שחתמת ויתור

דבר שני קח בחשבון שיש קורסים יותר קשים בצה"ל אז אתה באמת רוצה את זה
תתאמץ אחי
DjChook
מורן,,,,, מתגעגעים אליך פה אחי


תצליח תצליח בקורס
גאים בך
luckystrike
חבר'ה יצאתי מהקורס ...

אני מקווה לחתום על טופס טיולים (יציאה סופית) כבר ביום שני הזה
ולהיות יותר בביית בזמן הקרוב

:)

גיל - תודה אחי - עוד נהיה בקשר :)

אני השבוע מקווה לקבל מיון מחדש

luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
אל תראה להם שאתה מבואס וזה כי אני שונא שבני זונות באים על סיפוקם... אני מניח שגם אתה


צודק מאה אחוז אחי - אשכרה מה שהם ניסו לעשות השבוע

אבל דווקא הייתי בסדר ...

יש לי שם הרבה חברים מרעננה שהגיעו לקורס חובשים ואני מקמבן אותם שם
...
סך הכל סתם הייתי בל"וז של הקורס השבוע רק שלא עשיתי כלום ...
שבוע הבא אני מקווה לדעת יותר על מה שאני ימשיך לעשות בצבא...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement