return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
wie gaat er 1 juni naar de <<O>> arnhem??
View this Thread in Original format
serialkillah
At both «O» clubs it's time to celebrate!!! On June 1st we'll be celebrating the 1 year anniversary of «O» Arnhem. And we'll be celebrating big time! Confirmed dj's include MARCO V., PROMISS, PATRIX, TOMMY, PETER VAN LEEUWEN AND SPIDER!. The Arnhem venue will stay open 'till 08.00 hrs!


wie gaat er nog meer??
tango
ik ben erbijjjjjjj

grtz,
TNG
rellivisit
Allejezus, er is echt veel te doen die datum. Zou je zowat een polletje van kunnen maken, waar gaan we heen 1 juni of zo. :crazy:

Ik ga niet btw.
MaGiK54
Ik ga misschien naar de eau in Den Haag, want Cor Fijneman draait dan. Nou een paar keer live horen draaien en kan maar één ding zeggen dat hij een fijne man is :D
serialkillah
Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen:)
Tall21
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd
tango
quote:
Originally posted by serialkillah
Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen:)


Kut, moet je hiervoor kaartjes hebben?

Wij wilden eigenlijk gewoon aan de deur dokken? Dat is toch wel mogelijk he? anders moet ik ook snel effe kaartjes fixen......

grtz,
TNG
Donna
quote:
Originally posted by Tall21
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd


Mja ik moet zeggen dat eau arnhem me er niet toe heeft gebracht een tweede keer dat eind te rijden.
eau den haag vinnik meesterlijk en daar zit ik zodra ik kan;)
Mensen vinden soms dat er in den haag sjonnies en anita's komen,maja dan moet je gewoon niet komen als tiesto of een andere *tmf-geliefde* dj draait.
eau arnhem heeft zowieso al een hoog tmf gehalte,njaaaah je mot t zelf maar ff tjekke;)
Jappio
quote:
Originally posted by Tall21
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd


ik ben 1 x in de eau in den haag geweest, en 1 x in de eau in Arnhem..

Beide bij Tiesto avonden (solo in arnhem en mmn in den haag).

Ik vond de sfeer in den haag een stuk beter, niet zo overdreven druk als arnhem.. Qua publiek was het publiek in arnhem wat ouder volgens mij.. maar goed.. in beide tenten een topavond gehad :p

LtR
!_PeTrUs_!
Ik moet GVD werken tot een uurtje of 00.00 uur, dus heeft dan geen zin meer om daar heen te gaan fietsen.

Jammer, maar helaas!

serialkillah
quote:
Originally posted by tango


Kut, moet je hiervoor kaartjes hebben?

Wij wilden eigenlijk gewoon aan de deur dokken? Dat is toch wel mogelijk he? anders moet ik ook snel effe kaartjes fixen......

grtz,
TNG

je kan ook gewoon aan de deur betalen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement