return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Carl Cox en DJ Tiësto bij Van Diepen’s Dance Dept.
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Twee van de populairste deejays ter wereld, Carl Cox en DJ Tiësto, zijn vanavond (zaterdag 25 mei) te gast bij Van Diepen’s Dance Department. Vanaf 20.00 uur draaien de deejays exclusief in Nederlands best beluisterde dance programma.

Cox en DJ Tiësto bij van Diepen

Tiësto is de eerste Nederlandse deejay die ooit in de top 10 van beste deejays ter wereld belandde. Door zijn enorme populariteit is hij al maanden volgeboekt. De Engelse deejay Carl Cox stond jarenlang nummer 1 in de lijst van beste deejays en kan nog steeds geschouwd worden als één van de populairste deejays ter wereld.

Wessel van Diepen: "Wat Tiësto en Cox internationaal hebben bereikt als deejay is fenomenaal. Het is dan ook uniek dat we deze twee topdeejays in één uitzending mogen ontvangen!"

dat je t ff weet:D:D:D
tijs08
ooo VEt! kwist het al van tiesto maar was het ff vergeten.. zijn de tijden ook al bekend? Cox moet daarna natuurlijk door naar 4 elements... gaan daar nog mensen heen trouwens? TA dan he.. ;)
SnuggLe
Wow, wel vet. Ik ben benieuwd naar Carl Cox. Tiesto zal wel weer een behoorlijk standaard setje worden... niet dattie daarom minder cool is, maar toch... Die La Rocca set was ook wel aardig.
Heb lang niets meer gehoord van Carl Cox, wordt hopenlijk weer knallen.

Greetz,
SnuggLe
TimeportE
ik neem em waarschijnlijk op.. en dan verwacht ik het meest van cox want kwa mixtechnisch gezien is hij in mijn ogen de beste! :) hijs l3333tt! :D
ScuL
Ik zet de recorder ook wel weer aan.. gelukkig komt 538 hier beter door dan ID&T radio (4 ipv 3 blokjes).. Ben erg benieuwd :p
Optimus
blokjes???

ontvang jij het op je telefoon ofzo?:D:haha: :wtf: :crazy:
ScuL
Nee bRadioPro
http://www.borgtech.org/bradio/
serialkillah
dat weer ff lusteren:)

scul: gaat dat goed, zo opnemen????? en wat voor tuner kaart gebruik je??
ScuL
quote:
Originally posted by serialkillah
dat weer ff lusteren:)

scul: gaat dat goed, zo opnemen????? en wat voor tuner kaart gebruik je??

dat gaat prima.
gewoon bRadioPro aan en CoolEdit 2.0.. klaar ;)

ik heb een Pinnacle PCTV Pro (TV/Radio dus, en stereo ofcourse)
serialkillah
hmmm ik denk dat ik ook een tuner kaart ga aanschaffen... nu hang ik me gewone tuner aan de computer, maar die is bijna aan het eind van z'n latijn..:)

SnuggLe
Ik zie ze wel verschijnen als ze een keer gereleased worden. Ga zelf niet de moeite nemen :)

Greetz,
SnuggLe
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zie ze wel verschijnen als ze een keer gereleased worden. Ga zelf niet de moeite nemen :)

Greetz,
SnuggLe

that's the spirit, ik DL ze morge-ochtend wel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement