return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

house?
View this Thread in Original format
reveal
med risk f�r att flejmas, vet inte hur ni andra tycker n�mligen, men finns det n�n bra house?

enlighten me! :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
med risk f�r att flejmas, vet inte hur ni andra tycker n�mligen, men finns det n�n bra house?

enlighten me! :)

jag lyssna ox� p� house n�r ja va mindre:o h�ngde mycket p� en grym house klubb i paris n�r jag bodde d�r -96 som hette respect, dom gav ut en skiva som heter respect is burning som fortfarande e assk�n=) det e s�n tidig fransk house...mkt bra:)
Beamish
lyssnar mycket p� french och UK House

tipar om lite l�tar n�r jag e nykter
AnD
jag lyssnar och spelar viss house.
trance har housen att tacka f�r mycket :crazy:

flawless �ger :D
mindshooter
quote:
Originally posted by AnD

flawless �ger :D

med "the ones"?
Jag har h�rt av min kusin som lever p� house att det inte �r house...fast jag �lskar iaf den l�ten....
Aendy
IMO �r den b�sta housen fransk... och gr�ddan av den franskinspirerade housen finns p� samlingsskivorna "Paris is sleeping, Respect is burning". Sen har jag en absolut j�ligt udda housel�t som �r min absoluta favvo. Ska edita in den n�r jag hittar exakta namnet och mixen av den f�r den borde ni iaf h�ra en g�ng. Men jag kan inte dansa till house n�n l�ngre stund, det �r bara f�r lyssning.

Edit: Nomono - I�m Gonna Get (Wavelab Inc.12")
King of Clubs
Jag tycker mycket house kan vara bra... Dock s�llan "disco house"....
AnD
quote:
Originally posted by mindshooter

med "the ones"?
Jag har h�rt av min kusin som lever p� house att det inte �r house...fast jag �lskar iaf den l�ten....

mycket m�jligt, �r inte s� insatt.
men som sagt den �ger :)
Dj_ExOn
david_penn-every_night_and_every_day_(rhodes_dub_mix)
sobek-night_time_rituals
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag tycker mycket house kan vara bra... Dock s�llan "disco house"....

H�ller med King of Cluns d�r...
Inte ofta man h�r mycket bra house "ute"..

RagingEskimo
House �r ju s� otroligt stort. I stort sett allt, som inte faller under n�got distinkt annat, g�r ju att l�gga under genren p� ett eller annat vis k�nns det som.
Har v�l inte varit n�n fantast heller, men tv� tips p� otroligt sk�n soft/vocal house:

Ad Finem - If you fall (Stykes Original Version)
Dub Taylor - I cant fall (in love with another one)

/edit: ser nu att b�da sp�renm finns med p� Calle Dernulfs fina samlig "En linje: house"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement