return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Sensation White Copenhagen 2008 (pg. 3)
View this Thread in Original format
anuga
Snart e det dags! Hur många möter oss för en dansk bira på ströget innan?
mr_fisken
Blir svinkul med sensation i köpenhamn, man får passa på lite när sånna här events dyker upp så nära hemmaplan.

Linan som alla diskuterar hejvillt om skulle vara dålig är för mig lite svårt att förstå. Inte svårt att förstå att man tycker linan är oattraktiv men folk verkar typ förvånade?

En liten utvärdering:

ERICK E
Sensation kör numera alltid med någon populär dutch/sneakerz dj. Där passar Erick E utmärkt och således inget att fundera över.
TIGA
Det brukar ofta var ett namn som sticker ut lite, som inte är så vanligt att se förutom på större events/festivaler. Exempel på det Erick Morillo, Felix Da Housecat, Roger Sanchez, David Guetta (visserligen har både huskatten, sanchez och gutta varit i sverige senaste året men det är väl första gången också). Hur som helst passar Tiga in perfekt här som det stora, lite udda namnet.
MEGAMIX
Inte mycket att säga om Megamixen
RUNE RK
Hade varit konstigt om dom inte haft en Dj från danmark som spelade även om jag föredragit Trentemoller men kan tänka mig att han och Tiga på ett sensation kan bli lite väl mörkt och segt.
STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO
För oss svenskar är dom ju vardagsmat men dom är ju riktigt stora och fortfarande aktuella, kan bli en jävla tung avslutning med buy now-röjj.
KJELD TOLSTRUP
Kjeld känns väl lite som sveriges motsvarighet till Calle Dernulf. Vet inte varför dom ska ha med Kjeld Tolstrup. Honom köper jag inte för fem öre så där kan man ha rätt och bli lite förvånad kanske. Fedde Le Grand eller Martin Solveig hade varit lite mer passande kanske.

Hade man förväntat sig en lina likt sensation 2000-2003 är man bara ute och cycklar. Jag gillar Sensation för konceptet, atmosfären lika mycket som för musiken, Bara hoppas 27000 andra gör det också så det blir fullt hus.
Connector
Jag ska tydligen ner dit med ett stort gäng. Mina kompisar övertalade mig så nu blir det att partajja! Kommer nog bli kul!
anuga
Hell Yea, vi ska hitta någonstans att vara innan Sensation och efter, men vi lär vara där 17 o gå på nån publiknande ställe.
lacksesepsotygh
vilket flygbolag tror ni jag skulle flyga med till köpenhamn den där helgen? ;)
mr_fisken
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
vilket flygbolag tror ni jag skulle flyga med till köpenhamn den där helgen? ;)

samma som dom övriga fem i mitt sällskap antagligen :P
anuga
Hata Flygbolag som kursar och inte kompencerar de som redan betalt.
Två tjejpolare höll på att bli av med nästan 10.000, men de hade inte betalat än :)
ice_key
The line up for the Deluxe area is announced. This area is only accessible with a Deluxe ticket.

The line up is:

-MIKE SHERIDAN
-FILUR
-DE MAN ZONDER SCHADUW
-JEAN VON BADEN


MIKE SHERIDAN

http://www.myspace.com/mikeosheridan

His first “real” tracks, even in their early stages, showcased his undisputable talent. He discovers the power of entertaining, and not least his natural talent for reaching out and connecting with a crowd. But the one thing that was missing was a creative direction. This last piece of the puzzle came to him listening to national Danish radio’s weekly electronic radio show D’Store Mix. Week after week, Mike is drawn to the exciting sounds and concepts of the different genres presented to him by the nations leading house & techno dj’s. Respected DJ and producer DJ Lasse Lovelace reaches out to Mike and connects him with Danish Techno Label M.I.S. Around the same time Mike meets Denmarks most famous producer Anders Trentemøller who, already familiar with Mike’s productions, gives him some production advice. Another stand-out moment in this early stage of his growing career, Mike Sheridan is now a name flying around the electronic scene, and at one point it ends up with the radio that so heavily inspired Mike.

FILUR

http://www.myspace.com/filur

Since meeting in 1998 in their home town of Copenhagen, Tomas Barfod and Kasper Bjørke have produced a bunch of hits under the artist name FILUR. International chartings and tours all over Europe and even in far away places like Japan, followed in the years to come. With the two award winning albums released via Playground and Mega/Edel Records, winning them two Danish Music Awards for Best Producers and Best Dance Album as well as six DJ Awards, Tomas and Kasper established themselves as a wellknown act on the Danish electronic scene, both as djs and producers.

DE MAN ZONDER SCHADUW

http://www.myspace.com/demanzonderschaduw

De Man Zonder Schaduw (DMZS) is the resident DJ and co-founder of the Amsterdam based party organization GZG, which has been giving the Dutch housescene a wake up call lately with their wild parties and their exorbitant lifestyle. Ever since day one DMZS has influenced the extravagant subculture and it’s unique atmosphere with his exceptional record choice and untameable partyspirit. A learning process that has made him a highly requested DJ.

Go to the Sensation Denmark ticketpage for more info about tickets available.

JEAN VON BADEN

http://www.myspace.com/jeanvonbaden

Jean von Baden is a extraordinary DJ and also booker of NASA, the famous nightclub in Copenhagen. Jean von Baden is also a concept developer for nightclubs in Copenhagen.

låter inte helt fel juh :D

kommer att njuta hela tiden då jag och mina vänner är med en :D är där för musiken, stämningen, atmosfären, folket...

Ses vi i baren? ;)
anuga
Hehehe, jag är nog vid den baren som går runt bland prubliken ;)
ice_key
Daniel Kandi

11-15-2008 13:00

Sensation White Preparty @ Rytmehans, Copenhagen

Østerbrogade 31, København, Hovedstaden 2100

Cost: FREE

Me, Niklas Harding, Kris O’Neil, Philip Alpha and The Blizzard! Warmin’ ya up for Sensation White in Parken, this small but quality preparty has some of the finest of danish and nordic names in trance and progressive.. So show up at 1 in the afternoon at Rytmehans, its free!

yeeeeeeeeeeeey :D

anuga
quote:
Originally posted by ice_key
Daniel Kandi

11-15-2008 13:00

Sensation White Preparty @ Rytmehans, Copenhagen

Østerbrogade 31, København, Hovedstaden 2100

Cost: FREE

Me, Niklas Harding, Kris O’Neil, Philip Alpha and The Blizzard! Warmin’ ya up for Sensation White in Parken, this small but quality preparty has some of the finest of danish and nordic names in trance and progressive.. So show up at 1 in the afternoon at Rytmehans, its free!

yeeeeeeeeeeeey :D

Nice! Ses där :)
ice_key
Denmark tickets have sold out!

All general admission tickets for Sensation Denmark, to be held at the PARKEN Stadium, Copenhagen on Saturday 15th November, have now sold out.

After a remarkable response to the event, line up and ticket sales, the final general admission ticket was sold on Wedneday 5th November, 10 days before the event itself.

OMFG WTF!!!!! :D mohahaahaahah :D soft med "27000" biljetter sålda ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement