|
DD אתרים ל
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אז ככה, כולנו יודעים שסצנת אתרי המוזיקה גוססת
אבל פה ושם עוד יש כמה אתרים טובים
לפני כמה שבועות נסגר האתר שמבחינתי היה הזכר האחרון לאתרים איכותיים שמציעים הורדות
Specdrum
(למי שלא הבין)
פה ושם אנשים בטח מכירים אתרים שעוד רצים... אז שימו את זה פה במטוטה ממכם ;)
http://d2k.dedserver.org
ה-אתר להורדת סטים, למרות שאני בטוח שכולם כבר מכירים אותו
http://www.mp3.nu/apipe/
אחד מהישנים ביותר שאני מכיר, עוד מעדכן פה ושם בטראקים איכותיים וקליפים... אבל לעיתים רחוקות
http://come.to/DeeXTeeR
http://www.Final-X.on.to
שני אתרים נחמדים שמצאתי ממש לא מזמן, שווה ביקור |
|
|
| warpedd_ |
וואלה
חשבתי שאני היחיד שעלה על
FINAL-X
יש גם את האתר של קופדם
www.kuffdam.co.uk |
|
|
| MoSH_MaN |
אז חשבת לא נכון...
ואולי בקרוב עוד אתר....:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אין מה לעשות
ה DD מת
FTP RULEZ |
|
|
| eXeTik |
מכיר גם מכיר, אבל כל הפרטנרים שם מעדכנים בטראקים ישנים
| quote: | Originally posted by warpedd_
וואלה
חשבתי שאני היחיד שעלה על
FINAL-X
יש גם את האתר של קופדם
www.kuffdam.co.uk |
הוא מעדכן משירים שהוא מוריד מהפייל שארינג, אז אין מה לחפש שם
| quote: | Originally posted by nimrod levi
יש עוד אתר נחמד עם די הרבה עדכונים אבל אי אפשר להגיד שהוא חזק
www.techno-club.da.ru |
אהבתי! תודה על הלינק :)
| quote: | Originally posted by DjChook
אין מה לעשות
ה DD מת
FTP RULEZ |
מה שאני אוהב באתרים זה שאני יודע שזה עבר סלקציה של בעל האתר
אני לא אוהב להוריד כל מה שאני רואה...
Specdrum
למשל- ידעתי שרוב הטראקים שהוא שם אני אוהב |
|
|
| DjChook |
ואלה רונן אתה ממש צודק
בגלל זה אני אוהב להוריד מה
FILE SHARING
ומההמלצות שלכם
אבל כמו שנאמר
בזמן האחרון אין אתרים מעניינים
למשל ה
SHADOW ZONE
היה יותר מדי שירים כל פעם
והכל הוא העלה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
רונן אתה יודע שהאתרים מתו מזמן והכל התחיל עם
Shadow-zone
Mp3Factory
וכל אלו
עכשיו אני צריך להסתפק בהמלצות שלכם כי אין לי לא גישה לפייל שרינג ולא אפ טי פיים
אבל זה מספיק לי |
|
|
| MoSH_MaN |
Final X
זה עוד המשך לפיוצ'ר טארקס שהמשך שלו היה
SpecDrum
אפשר לראות את זה לפי הסגנון
וגם לפי שאין להם מושג מה זה
HARD TRANCE
והם כותבים
פרוגרסיב
חחח |
|
|
| DjChook |
מה זה הכל התחיל ?!
הכל התחיל מ
DACAVE !!!!!!!!
אם מישהו מכיר את זה
וחוץ מיזה היה ועדיין אבל פחות טוב
DJ 008
ו
HOME OF MUSIC
ז"ל |
|
|
|
|