return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
DD אתרים ל
View this Thread in Original format
eXeTik
אז ככה, כולנו יודעים שסצנת אתרי המוזיקה גוססת
אבל פה ושם עוד יש כמה אתרים טובים
לפני כמה שבועות נסגר האתר שמבחינתי היה הזכר האחרון לאתרים איכותיים שמציעים הורדות
Specdrum
(למי שלא הבין)

פה ושם אנשים בטח מכירים אתרים שעוד רצים... אז שימו את זה פה במטוטה ממכם ;)

http://d2k.dedserver.org
ה-אתר להורדת סטים, למרות שאני בטוח שכולם כבר מכירים אותו

http://www.mp3.nu/apipe/
אחד מהישנים ביותר שאני מכיר, עוד מעדכן פה ושם בטראקים איכותיים וקליפים... אבל לעיתים רחוקות

http://come.to/DeeXTeeR
http://www.Final-X.on.to
שני אתרים נחמדים שמצאתי ממש לא מזמן, שווה ביקור
Ariels
http://www.Final-X.on.to

אתר מלך
arik
http://www.kickme.to/trancegate
אתה בטח מכיר את האתר הזה אבל שווה בדיקה!!!
nimrod levi
יש עוד אתר נחמד עם די הרבה עדכונים אבל אי אפשר להגיד שהוא חזק

www.techno-club.da.ru
warpedd_
וואלה
חשבתי שאני היחיד שעלה על
FINAL-X

יש גם את האתר של קופדם
www.kuffdam.co.uk
MoSH_MaN
אז חשבת לא נכון...

ואולי בקרוב עוד אתר....:rolleyes:
DjChook
אין מה לעשות
ה DD מת

FTP RULEZ
eXeTik
quote:
Originally posted by arik
http://www.kickme.to/trancegate
אתה בטח מכיר את האתר הזה אבל שווה בדיקה!!!


מכיר גם מכיר, אבל כל הפרטנרים שם מעדכנים בטראקים ישנים

quote:
Originally posted by warpedd_
וואלה
חשבתי שאני היחיד שעלה על
FINAL-X

יש גם את האתר של קופדם
www.kuffdam.co.uk


הוא מעדכן משירים שהוא מוריד מהפייל שארינג, אז אין מה לחפש שם

quote:
Originally posted by nimrod levi
יש עוד אתר נחמד עם די הרבה עדכונים אבל אי אפשר להגיד שהוא חזק

www.techno-club.da.ru


אהבתי! תודה על הלינק :)

quote:
Originally posted by DjChook
אין מה לעשות
ה DD מת

FTP RULEZ


מה שאני אוהב באתרים זה שאני יודע שזה עבר סלקציה של בעל האתר
אני לא אוהב להוריד כל מה שאני רואה...
Specdrum
למשל- ידעתי שרוב הטראקים שהוא שם אני אוהב
DjChook
ואלה רונן אתה ממש צודק

בגלל זה אני אוהב להוריד מה
FILE SHARING
ומההמלצות שלכם

אבל כמו שנאמר
בזמן האחרון אין אתרים מעניינים

למשל ה
SHADOW ZONE
היה יותר מדי שירים כל פעם

והכל הוא העלה
NeMeSiS1234
רונן אתה יודע שהאתרים מתו מזמן והכל התחיל עם
Shadow-zone
Mp3Factory
וכל אלו
עכשיו אני צריך להסתפק בהמלצות שלכם כי אין לי לא גישה לפייל שרינג ולא אפ טי פיים
אבל זה מספיק לי

MoSH_MaN
Final X
זה עוד המשך לפיוצ'ר טארקס שהמשך שלו היה
SpecDrum


אפשר לראות את זה לפי הסגנון
וגם לפי שאין להם מושג מה זה
HARD TRANCE
והם כותבים
פרוגרסיב

חחח
DjChook
מה זה הכל התחיל ?!

הכל התחיל מ

DACAVE !!!!!!!!

אם מישהו מכיר את זה

וחוץ מיזה היה ועדיין אבל פחות טוב
DJ 008
ו
HOME OF MUSIC
ז"ל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement