|
Simian - We are your friends remix
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Hoi uitgedund volk,
Enige tijd geleden naar een avondje met Roog + Benny R. geweest.
Roog kreeg de zaal helemaal los, was lang geleden dat ik zoveel mensen tegelijk massaal los heb zien gaan.
Ik zoek een nummer wat Roog daar ook draaide. Het is een remix van Simian - we are your friends. Heb veel remixen kunnen vinden, maar dit is volgens mij een whitelabel.
Misschien iemand hier een idee?
[[ LINK REMOVED ]]
BTW house je van swinbare house en je hebt de kans om een avondje Roog mee te pikken dan moet je dit zeker doen. Dikke aanrader! |
|
|
| Little Theseus |
Het zou ook nog kunnen dat het simiansampletje er ter plekke overheen geloopt is, zo te horen.
Roog is trouwens voor de armen. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Het zou ook nog kunnen dat het simiansampletje er ter plekke overheen geloopt is, zo te horen.
Roog is trouwens voor de armen. |
Lijkt me sterk is de nu twee maal een verschillende DJ die dezelfde remix draait. Wat bedoel je trouwens met voor de armen?
Roog staat bij mij in combi met mooie vrouwen aanwezig. Hier in het Zuiden in ieder geval wel. |
|
|
| Chicane |
| Omdat het van die paupere piemeltjeshouse is? |
|
|
| Little Theseus |
Dat inderdaad, maar ook:
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Roog staat bij mij in combi met mooie vrouwen aanwezig. Hier in het Zuiden in ieder geval wel. |
is wel het ergste. De Nederhousescene is puur zien en gezien worden. Het heeft niets meer met liefde voor muziek en/of underground te maken.
Zoals een echte provinciaal betaamt: Mooie vrouwen zie je op housefeesten, makkelijk scoren doe je in de skihut en bier gooien doe je in de schuur. :stongue: |
|
|
| Creamfields23 |
Geef je helemaal gelijk wat dat betreft, maar dit is nou juist de reden waarom het zo vet was.
Gepland was tot half twee Roog en daarna Benny Rodriguez. Bij Roog ging echt om de twee nummers, drie nummers de zaal uit zijn dak. Echt een hele vette plaatkeuze. Daarna kwam, droog neuker Rodriguez, met zijn knal en piephouse en het zakte in als een taart.
Echt een gevoel van hup de automaat erop, cruisecontrol erop en in een lijn doorgaan. Was gewoon klote want totdat Benny kwam was het OMFG!! |
|
|
|
|