return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Devotion Perkele!!!
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Är det något som har missats här på swe-forumet eller???
Va inne på AP's hemsida å spanade lite idag och fick se att IGÅR :whip: så gick det av stapeln :(

URL: http://gen.fi/devotion/events.html
Måste väl vara en miss??
Jag har iaf inte sett nån thread om detta.. :O

LINEUP FRÅN IGÅR:
Main stage
19.00-22:30 PHAZE (DEVOTION)
22:30-23:00 SLUSNIK LUNA LIVE (UNITY)
23:00-23:45 BEAT PUSHER LIVE (CLIMAX)
23:45-00:15 JAN JOHNSTON LIVE! (PERFECTO, UK)
00:15-01:30 ORKIDEA
01:30-01:45 PROTEUS & IMP - DIGERIDOO
01:45-03:30 ASTRAL PROJECTION LIVE

Puristamo
19:00-21:00 COSMO (MILLENNIUM)
21:00-22:00 SÄDE ALLSTARS (PROTEUS, NEON, FRIIK)
22:00-24:00 MIJK VAN DIJK DJ SET
00:00-01:45 KAI TRACID
01:45-03:30 SÄDE ALLSTARS (PROTEUS, NEON, FRIIK)

Chillout
19:00-22:00 ZZOMPP
22:00-01:00 MEKAANIKKO
01:00-03:30 INDIGO


"DUGER I KRIG"
King of Clubs
Jag tror det var en finsk snubbe här och nämnde det här för nån månad sen faktiskt... Finland har verkligen en grym trancescen om man jämför med Sverige....
Vizay
verkligen synd det...känns som om en gigantisk ridå av nått oförstörbart material omger sverige när det gäller å få hit bra dj's :/

kan ju dock glädjas lite åt att det är ett par riktigt bra svenska dj's å tranceartister som e på gång uppåt.... speciellt en tycker jag verkar riktigt lovande, Envio (fd. Dj mysterium)

den killen kommer bli stor
cosmix
nothing can`t understand actually:)btw i saw there some swedish people, i recognize them cuz saw them at Sun Dance Music Festival 2001 here in Tallin, are they here???
p.s. the CG was better than AMAZINg! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement