return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Sagy Amir A.K.A. Xetro - Trachno Shawarma 04
View this Thread in Original format
Vortex_SA
שלום לכולם! "תכנית" רביעית במספר, תהנו הרבה ותראו תמיכה למה שאתם אוהבים! טראקליסט:

1. Re-Ward - Contrast (Intro Mix)
2. Jape du marie - Outsider (Maarten de jong edit)
3. Estiva - Fake snake (Original Mix)
4. Chab - Close to me (Phonjaxx remix)
5. Ernesto Vs. Bastian - Stranger in paradise (Allan O'marshall & Michael badal dub)
6. Mark versluis - Confusta (Rob B. remix)
7. Artificial dreamer - Mau5over (Original mix)
8. Xetro - Warm Espresso (Xetro's froggresife mix)
9. Sander van doorn - Apple (Marcus schossow remix)
10. Future disciple - 28 tracks later (Original mix)
11. Xetro - Abrupt interrupt (Original mix)
12. Ali wilson - Shakedown (Marco V remix)
13. Second sine - Tvoy mir (Original mix)
14. Black dragon - Mi vida (Xetro's 8-bit remix)
15. Marcel woods - Beautiful mind 2008 (Original mix)

לינק:

https://rcpt.yousendit.com/59964123...05b870602678658

מי שרוצה קיו אני אכין אבל מהתכניות הקודמות שהיו לא נראה שיש לזה הרבה ביקוש

תהנו חברים ואתם יכולים להגיב גם על קטעים שלי שנכללו בתכנית
sh33p
ביקשת... קיבלת

רק אציין, שאני יגיד את האמת ורק את האמת
ואם זה יעליב אותך בצורה כלשהי, סליחה מראש

דבר ראשון, כבר לפי הטראקליסט ראיתי שמדובר בסט טק טראנס
שזה סגנון קצת רחוק ממני, וקצת קשה לי להתחבר אליו

בחירת טראקים:
כמעט טוב - יש פה בהחלט קטעים טובים, אם זאת זרקת לפה כמה קטעים מסחריים\אלקטרו ג'אנק
שאפילו ארמין לא היה מתבייש לנגן אותם

הקטע הראשון של רי-וורד נחמד, לא מרשים במיוחד
מה שכן אהבתי את האינטרו
2. עוד קטע מאוס של מרטן דה יונג, יוצר שאישית אני לא אוהב, ולא התחברתי לשום קטע שלו מעולם
3. מתחילים להשתפר, זה הקטע הראשון של אסטיבה שאי פעם אהבתי, קטע מגניב לאללה עם מלודיה מגניבה - די חורש על הטראק הזה באוטו
4. הצלחת להרשים אותי, קטע שאני לא מכיר ובהחלט נעים לאוזן - אני רוצה גם!!!
5. קטע גרוע, כמו כל הקטעים האחרונים שלהם, נשמע כמו עוד המנון זול לאיזה פסטיבל, מה שכן ברכות על בחירת הרמיקס, הצלחת להציל את הסט וחסכת מאיתנו עוד ווקאל גרוע
6. לא מכיר, סה"כ נחמד מאוד, שוב לא מרשים במיוחד
7. שראיתי את השם, חשבתי יהיה פה איזה חיכוי של דדמאוס, מסתבר שלא, בכל מקרה גם הטראק הזה לא דיבר אליי יותר מידי ובעיקר הזכיר לי דברים שכבר שמעתי בעברי.
8. הטראק שלך מאוד נחמד, בהחלט שונה מדברים שיש היום בשוק, קצת דארקי, אהבתי
9. למה למה למה למה למה ברמיקס הדוחה הזה, למה?
האוריגינל פשוט מעולה, באמת חבל,
את מרקוס שואקו הזה צריך לשים בכלא על הריסת טראקים
אסור לו לתת לגעת במשהו
פשוט לקח טראק מצויין והפך אותו לעוד הפקת אלקטרוטראנס זבל
10. מעניין מאוד!, איפה שמעתי את המלודיה הזאת? נראה לי באיזה פרסומת
אחלה דבר, שמחתי להכיר משהו חדש
11. עוד קטע טוב, אבל אחי חייב גרסת דאב, לא מתחבר לווקאל
12. ישר לפח
13. ואווווו, ענק, בקטע הזה פשוט ישבתי עם חיוך על הפנים, בייסליין שמן וטוב, אבל שוב הווקאל הרוסי המגוחך הזה, חייב דאב (גילוי נאות: הכותב הוא רוסי גם
14. נחמד לשמוע אותך ואת אלי ביחד, בייסליין נחמד ודרייב טוב אבל את המלודיה פחות אהבתי.
15. אהבתי, מלודיה נעימה מאוד.

--------------------------------

אני חייב להודות שהתרשמתי מהמיקסוס, המעברים היו חלקים מאוד ולא היו בריחות.
אתה מתקלט לפי אוזן או שמסמן את הטראקים ב
KEY ?
איזה ציוד \ תוכנה ?
ספר קצת
_______
Vortex_SA
quote:
Originally posted by sh33p


אה אחי אותי אתה לא מעליב שיש קטעים שלא לטעמך, הטעמים שלנו ברור לי לחלוטין שהם שונים לגמרי אני נגיד חולה על הרמיקס של שוסוו ועל היצירות של מרטן דה יונג, לא יודע, עושה לי את זה :) והקטע 4 של צ'ב קטע ענק לפנים, ואם לא הייתי יכול להגיע ל9 פיטש לא הייתי מצליח לשלב אותו, זה קטע הרבה יותר איטי במקור, אבל הוא פשוט אדיר...

ולגבי הווקל ב11 קיים דאב אל תדאג אבל זה ווקל שבא מהלב באמת, משהו שקשה לי להרגיש היום בהרבה קטעים שיוצאים... והטבוי מיר הזה ענק זה כל היופי הווקל הרוסי המוזר הזה! זה מה שאהבתי בו! בדיוק לדברים שאני אוהב אתה לא מתחבר :)

שמחתי שאהבת לפחות חלק, ציפיתי לקטילה יותר רצינית מזאת... ואני מתקלט עם שני דיסקים ומיקסר, בשיטה הישנה והטובה לפי אוזן ובחירת טראקים במקום בלי כל הבולשיטים מסביב, חוץ מהדיבור שלי שזה הוספתי אח"כ במחשב...

אה ולגבי הטראק מהפרסומת אני מת לדעת איזו פרסומת זאת נשמע לי הזוי זה טראק שיצא לפני שבועיים בערך..

ומצחיק אותי שכל מה שקוראים לו היום אלקטרו טראנס פעם היה פשוט טק טראנס... ואני מסכים איתך יש קטעים כאלה שבאמת על הפנים אבל יש כאלה שאני ממש אוהב, ואת אלה אני בד"כ גם מנגן...
TiTuS_tHe_FoX
תשמע,
אני כבר בקושי שומע את המוסיקה הזאת אני לא מכיר את הטראקים
שמעתי את כולם בפעם הראשונה מכולם נהנתי ,אך מבודדים התלהבתי.
הסט היה נעים לשמיעה והמיקס רציף וחלק ,זמני התחלת הטראקים היו מתקבלים בברכה , כאחד שלא שמע את הטראקים האלה הלכתי לאיבוד..

אגב
אני לא יודע אם השתמשו בה לפירסומת אבל המלודיה ב
Future disciple - 28 tracks later (Original mix)
באה מהסרט "28 שבועות אחרי".

אהבתי את האינטרו של טראק 14 נשמע לי כמו מוסיקה של משחק מחשב לאקס.טי .
Vortex_SA
quote:
Originally posted by TiTuS_tHe_FoX


ב14 זה מה שניסיתי לעשות, מנגינות טטריס, אני חושב שדווקא יצא חביב :)

בכל מקרה, זמני טראקים, בבקשה קיו:

https://www.yousendit.com/download/...ucVhqV0JFQlE9PQ

ואם נהנית לרוב והתלהבת כמה פעמים אני מבחינתי עשיתי את שלי, תודה על ההאזנה והתגובה!
HyPeRSoNiC
שגיא,
אני הרבה זמן לא הייתי בעניינים מבחינת מוסיקה אלקטרונית, ורק לאחרונה אני מנסה לחזור לזה לאט לאט.
האמת - לא יצא לי להיתקל יותר מדי בסגנון הזה, ואני לא מכיר שום דבר ממה ששמת שם.
אבל אהבתי.
הטראקים יפים, נעימים לשמיעה, והמיקסוס נשמע ממש טוב.

והמנגינה של הטטריס... גם לי היא העלתה חיוך על הפנים
יצא מגניב :cool:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שגיא,
אני הרבה זמן לא הייתי בעניינים מבחינת מוסיקה אלקטרונית, ורק לאחרונה אני מנסה לחזור לזה לאט לאט.
האמת - לא יצא לי להיתקל יותר מדי בסגנון הזה, ואני לא מכיר שום דבר ממה ששמת שם.
אבל אהבתי.
הטראקים יפים, נעימים לשמיעה, והמיקסוס נשמע ממש טוב.

והמנגינה של הטטריס... גם לי היא העלתה חיוך על הפנים
יצא מגניב :cool:


אורן! שניייייםץץץ מה קורה אחי? אני ממש שמח שנעם לך הסט :) לא עברת לפסיי?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אורן! שניייייםץץץ מה קורה אחי? אני ממש שמח שנעם לך הסט :) לא עברת לפסיי?


אחי
הצבא הזה די סתם לי את החיים מהבחינה הזאת
עכשיו אני קצת לא סגור על הסגנון שאני רוצה להתמקד בו.
פשוט, כי אני אוהב כל כך הרבה דברים שונים...
גם פסיי, גם האוס (פרנץ' האוס ולאונג'), גם דברים מלודיים, גם הארד...
והאמת היא שגם הסגנון היותר "טקי" ששמת בסט הזה ובקודם שלך די מצא חן בעיניי

קיצר אחי, תסביך.... אני נראה לי אנסה פשוט למצוא דרך לשלב את הכל ביחד, כמו שהייתי עושה תמיד...

מה שבטוח, אני ואתה צריכים להתחיל שוב להיפגש...
אחרי הכל, אנחנו די גרים מרחק יריקה אחד מהשני...
XtaZI DOR
תודה רבה יא גבר~!!!
Vortex_SA
בבקשה ידידי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement