|
vad köpte du senast? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
.. två kuddar, två filtar, en expedit hylla, fyra ben, två chipspåsar, tre växter, ett microlock, 20 batterier, en verktygsats, fyra lådor .. på ikea.
.. å jag skulle bara ha en kudde! |
ikea är så jävla evil! ska man "köpa en kudde" så är det bäst att man tar med sig 100 spänn och inte ett öre mer annars ryker hela lönen.
jag köpte precis en kopp kaffe. känns för jävla bra. |
|
|
| benni |
jag köpte en sista minuts biljett till Kreta!!! OPAA!!
349:- eller vad det nu va, med skatt och allt!!, problemet är att det går ifrån Arlanda i stockholm, så att jag fick köpa en biljett till från malmö dit, vilket kostade mig t.o.m. lite mer än resan till kreta, eller runt 500kr, kom inte ihåg exakt, ... sammanlagt blir det 800 nåt |
|
|
| fe_maLe |
| en datasladd so man kan se film fron datorn pa tvn va tanken, men kopte visst fel visa de sig :p :o |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
var bor du nu? hässelby? fittja? alby? flemingsberg? tensta? rinkeby? rågsved? |
Nu bor jag i Göteborg igen! Jag rör på mig! Kanske ska upp igen senare.
Senaste köpet: Västtrafik 100-kort. |
|
|
| tio-limite |
| En smart roadster |
|
|
| CJ InterCity |
| Mjukost och sodavatten :cool: |
|
|
| Laszlo |
Julafton :)
8 Pianolektioner - hade den första idag
4 gigg ram
Ett M-audio Midi-keyboard
och så fick jag en PS3:a av min arbetskollega idag också..."tidig julklapp" :D |
|
|
| Olov |
Nu kunde jag inte hålla borta köpfingret från musknappen...
Ableton Suite (Box) :o |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
en datasladd so man kan se film fron datorn pa tvn va tanken, men kopte visst fel visa de sig :p :o |
en datasladd till eftersom forsta blev fel :p och nu blev det mera ratt *does a lil dance* |
|
|
| Laszlo |
| ett flak powerking |
|
|
|
|