|
ska någon på mondaybar kryssningen på galaxy summer cruise?
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
Alla som ska med på kryssningen
Torsdag-Fredag 28-29 augusti
Monday Bar Summer Cruise 2008
M/S Silja Galaxy
Above & Beyond, John Askew
Felix Kröcher, Carl Falk, Technikal
The Prophet & MC Da Syndrome
DJ Anneli, JP Bates, Kambiz
Christian Rusch, Carl B, Rokkaz
Joacim Rosén, Amar S, Fred Acler
Patric Doter, Eyedol, Robbie Higgins
Bluecore, Antizimex.
Säg bara hej och hojta =)
Det är det som är grejen med denna att bara titta in hälsa =) hej hej! |
|
|
| sipowitz |
Tjenare alla!
Me, my self and I ska faktiskt med denna kryssningen. Ska bli kul!
| quote: | Originally posted by Snowave
Alla som ska med på kryssningen
Torsdag-Fredag 28-29 augusti
Monday Bar Summer Cruise 2008
M/S Silja Galaxy
Above & Beyond, John Askew
Felix Kröcher, Carl Falk, Technikal
The Prophet & MC Da Syndrome
DJ Anneli, JP Bates, Kambiz
Christian Rusch, Carl B, Rokkaz
Joacim Rosén, Amar S, Fred Acler
Patric Doter, Eyedol, Robbie Higgins
Bluecore, Antizimex.
Säg bara hej och hojta =)
Det är det som är grejen med denna att bara titta in hälsa =) hej hej! |
|
|
|
| Aendy |
| Count me in... Dock med flunsa och bruten stortå... |
|
|
| lacksesepsotygh |
| nei. jag lär väl se er alla, kommandes upp från gärdets t-bana, när jag går från jobbet idag dock. |
|
|
|
|