return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ska någon på mondaybar kryssningen på galaxy summer cruise?
View this Thread in Original format
Snowave
Alla som ska med på kryssningen




Torsdag-Fredag 28-29 augusti
Monday Bar Summer Cruise 2008
M/S Silja Galaxy
Above & Beyond, John Askew
Felix Kröcher, Carl Falk, Technikal
The Prophet & MC Da Syndrome
DJ Anneli, JP Bates, Kambiz
Christian Rusch, Carl B, Rokkaz
Joacim Rosén, Amar S, Fred Acler
Patric Doter, Eyedol, Robbie Higgins
Bluecore, Antizimex.

Säg bara hej och hojta =)

Det är det som är grejen med denna att bara titta in hälsa =) hej hej!
sipowitz
Tjenare alla!

Me, my self and I ska faktiskt med denna kryssningen. Ska bli kul!

quote:
Originally posted by Snowave
Alla som ska med på kryssningen




Torsdag-Fredag 28-29 augusti
Monday Bar Summer Cruise 2008
M/S Silja Galaxy
Above & Beyond, John Askew
Felix Kröcher, Carl Falk, Technikal
The Prophet & MC Da Syndrome
DJ Anneli, JP Bates, Kambiz
Christian Rusch, Carl B, Rokkaz
Joacim Rosén, Amar S, Fred Acler
Patric Doter, Eyedol, Robbie Higgins
Bluecore, Antizimex.

Säg bara hej och hojta =)

Det är det som är grejen med denna att bara titta in hälsa =) hej hej!
Laszlo
klart jag ska :)
Aendy
Count me in... Dock med flunsa och bruten stortå...
lacksesepsotygh
nei. jag lär väl se er alla, kommandes upp från gärdets t-bana, när jag går från jobbet idag dock.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement