|
הודעה מטורפת
|
View this Thread in Original format
| nirossba |
ביום שישי, ה-29.08.08 התקיים אירוע גדול במדרחוב ירושלים. מסיבת רחוב עם הופעות של כל מיני אמנים. האירוע הוא אחד מיני רבים הקשורים בארגון "התעוררות" שחרט על דגלו לקדם ולהוביל את ירושלים ולהחזירה לימי הזוהר (או ליצור ימי זוהר חדשים)
בסיום ההופעה של מוש בן ארי עלה לבמה אלעד עמדי (די ג'יי ואיש רדיו ברדיו ירושלים) והודיעה הודעה שהרטיטה והרעידה את האדמה הקדושה של העיר הבירה ושל מדינת ישראל כולה:
כהקדמה להודעה הדרמטית ציין עמדי כי אסור לו עדיין להגיד את מה שהוא אומר, כי העסק עוד בחיתוליו אבל הוא החליט להגיד בכל זאת.
במסגרת האירועים ובמסגרת התעוררות ירושלים מתארגנת ההפקה ענקית מתישהו בספטמבר (לא דיבר על תאריך מפורט)
במסגרת ההפקה ייסגר מתחם בירושלים (גן העצמאות או גן סאקר, או גן אחר בעיר)
ההפקה כבר עכשיו במשא ומתן עם 3 אנשים מהטופ העולמי לגבי הגעתם (שלושתם יחד) ארצה למסיבה חד פעמית בירושלים
הוא לא עצר כאן והמשיך לפלוט:
3 האנשים המדוברים הם לא אחרים מאשר 1) ארמין ואן ביורן 2) טיאסטו 3) פול ואן דייק
הקהל, כמובן, למרות שרובו מן הסתם אינו יודע במי מדובר, הגיב בצעקות ובהשתוללות גדולה
לא ברור לי עד כמה כל העניין רציני, אבל בהחלט נוטע תקווה גדולה בלב.
רק תארו לכם מה יקרה שם... |
|
|
| black_mammmba |
ידיעה בהחלט מעניינת !!
אם יצליחו לעשות את גן סאקר לרגע ל"אמניזה" עד רבה.
אך עשיתי קצת חושבים ובדקתי לעומק את התאריך האפשרי ואיפה הם יהיו על פסי סבב ההופעות שלהם.
בכדי לשלב בין שלושת האומנים הצדיקים הללו.
2/9 יום שלישי
שלושתם באירופה
7/9 יום ראשון
שלושתם באירופה
24/9 יום רביעי
פול וטיאסטו באירופה וארמין בדרך לברזיל
29/9 יום שני (ערב ראש השנה
שלושתם באירופה
30/9 יום שלישי (יום חופש ראש השנה)
שלושתם באירופה
מי יתן והם יגיעו לעשות שמח בתחילת השנה העיברית החדשה :) 29/9 ?
לדעתי יהיה צורך בלסגור את טדי אולי בשביל זה ללא ספק שיגעו באיזור ה8-10 אלף איש :)
אין מקווה להיות אחד מהם. |
|
|
| Vortex_SA |
ירגש אותי כשיהיו מסיבות טראנס בארץ גם בלי האומנים העולמיים אלא עם אומנים משלנו...
אבל תוסיף פרטים בהמשך מסיבה בחוץ נשמע טוב... |
|
|
| romigi |
ואי ואי, לא שאני מאמין שזה יקרה ומאחל לעצמי לאכול את הכובע במידה וזה אכן יקרה. אבל אני אהיה חייב להיות שם ולראות את הגן חיות והערסיאדה חוגגת.
אם אתם שואלים אותי. אני מאמין שזה איזה צעד נוסף של גאידמק במירוץ שלו לראשות העיר. כסף הוא אוהב לפזר במיוחד שמדובר ביותר מ 100000$
ואני אומר נשתה ונראה. |
|
|
| Viber |
PVD+AVB+TJV? = NO CHANCE IN HELL!!!!!11111:stongue:
אני מת שזה יקרה, אבל משום מה אני חוזה אסון מתרחש שם במידה וזה יקרה, לא יודע כל כך למה...
:nervous:
| quote: | Originally posted by romigi
אבל אני אהיה חייב להיות שם ולראות את הגן חיות והערסיאדה חוגגת. |
:) |
|
|
| Viber |
אהה ודרך אגב:
אלעד עמדי (בתפקיד השליח השביעי בנושא זה) יכול במו ידיו להפיל סט יותר טוב מאשר פול ואן דייק וטיאסטו בימינו אנו. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
אהה ודרך אגב:
אלעד עמדי (בתפקיד השליח השביעי בנושא זה) יכול במו ידיו להפיל סט יותר טוב מאשר פול ואן דייק וטיאסטו בימינו אנו. |
נכון ובכל זאת נאחל ל"שמועה" הזו בהצלחה! |
|
|
| Terlah |
השמועה הזו תפסה לה כנפיים בשבועות האחרונים בירושלים, אני גם שמעתי את שמו של דיגוויד משתרבב לרשימה הזו, הלוואי והלוואי
רומן אל תהיה כזה שלילי, ערסיאדה לא ערסיאדה
להיות בגן סאקר עם 10 אלף איש שמתקרחנים ונותנים בראש לחרדים
זה בהחלט משהו שמרגש
ותנועת התעוררות לא קשורה לגאידמק בשום פנים ואופן, זו תנועה שפונה לאנשים בגילאים שלנו, להתעורר ולהציל את ירושלים
הלוואי ונאמר אמן |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Terlah
השמועה הזו תפסה לה כנפיים בשבועות האחרונים בירושלים, אני גם שמעתי את שמו של דיגוויד משתרבב לרשימה הזו, הלוואי והלוואי
רומן אל תהיה כזה שלילי, ערסיאדה לא ערסיאדה
להיות בגן סאקר עם 10 אלף איש שמתקרחנים ונותנים בראש לחרדים
זה בהחלט משהו שמרגש
ותנועת התעוררות לא קשורה לגאידמק בשום פנים ואופן, זו תנועה שפונה לאנשים בגילאים שלנו, להתעורר ולהציל את ירושלים
הלוואי ונאמר אמן |
פיי, עכשיו גם דיגוויד!
נחייה ונראה... |
|
|
| romigi |
אחרי בירור קטן עם מר עמדי עצמו, נסמר לי שהבחלט מתוכננת הפקה מאוד מאוד גדולה.
אלעד אמר שיקח עוד זמן אבל התוצאה תהיה משהו שטרם נראה בירושלים.
אלעד(טלר'ה), תסמוך עלי שבמידה והכרטיס יהיה סביר אני אהיה הראשון להגיע. |
|
|
| uzi |
בינתיים נשמע מרשים, אני לא הייתי ממהר להתרגש.
גם אם יביאו לשם רק את טיאסטו הירושלמים יתלהבו... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
רק אם יביאו לשם את טיאסטו הירושלמים יתלהבו... |
תוקן. |
|
|
|
|