return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קורס קיובייס במכלל
View this Thread in Original format
R-Yeah
שלום לכולם,

נכון שבדרך כלל אני לא כותב כאן המון זמן בפורום אבל תמיד ידעתי שזה המקום למבינים באמת במוזיקה ומה שמסביב.

בכל מקרה אני רוצה לעשות קורס קיובייס

במכללה ששמה bpm

אשמח לדעת אם מישהוא עשה כאן קורס או שמע עליהם תגובות חיוביות

תודה.
Glenn-Holmes
היי קודם כל סחטיין על ההחלטה
יש רבים שיגידו לך שאפשר ללמוד לבד בבית ואני אומר שיש אנשים שפשוט זקוקים לתמיכה הזו של קורס.
בכל מקרה אני עשיתי קורס דומה במכללת רזוננס התל אביבית ואני יכול לומר לך שהקורס עוזר אבל אתה חייב לבוא מוכן מראש להשקיע
אני למשל לצערי לקחתי את זה יותר מדי בקלות ולא השקעתי מספיק אז יופי..נוסף לי ידע רב על התוכנה אבל הדרך היחידה להפיק באמת את המירב מקורס שכזה היא ע"י הגעה לקורס עם מוכנות גבוהה להשקיע כל יום לפחות שעה-שעתים על התוכנה.
אם תעשה כך אין ספק שבעוד כמה שנים תסתכל על הקורס הזה כהשקעה נבונה שאולי עוד תוביל אותך לאנשהו.

שיהיה המון בהצלחה
uzi
לפי מה ששמעתי בתי הספר הבאים הם בסדר:
bpm, רזוננס, muzik
שים לב שבכל בית ספר יש כמה מסלולים הכוללים חומרי לימוד אחרים.
אני ממליץ לך לבקר בשעות קבלת הקהל ולדבר עם אחד המרצים על מנת לבחור את המסלול המתאים לך ביותר.
כמובן שהמחיר משחק פה תפקיד חשוב לכן תתעניין ותתמקח.
בדוק איזה בית ספר עונה לדרישותיך ונותן לך הכי הרבה תנאים להתמקצעות.
הכי חשוב זה שתהנה מפני שאי אפשר לדעת כמה זה ימצא חן בעינייך או כמה תרצה להתעסק עם זה בעתיד.
אני יודע שזה קצת מעצבן לשלם אלפי שקלים בשביל ללמוד קצת מחשבים וסאונד אבל האמת היא שיש פה המון מה לדעת ולהכיר, במיוחד לאלו שלא באים מרקע מוזיקלי.
manor
גם אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד במכללה אבל בגלל שאני לא במצב שאני יכול ללמוד במכללה, אז אני לא הולך(17.5)
איזה דרכים אתם מכירים ללמוד סאונד, וקיובס,
חוץ מללכת ללמוד במכללה?
זה תחום שמאוד מעניין אותי, אבל אני לא יודע אם פתאום בעוד כמה שנים אני כבר לא יעניין בזה, והשאלה כמה כדי להשקיע בזה
uzi
quote:
Originally posted by manor
גם אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד במכללה אבל בגלל שאני לא במצב שאני יכול ללמוד במכללה, אז אני לא הולך(17.5)
איזה דרכים אתם מכירים ללמוד סאונד, וקיובס,
חוץ מללכת ללמוד במכללה?
זה תחום שמאוד מעניין אותי, אבל אני לא יודע אם פתאום בעוד כמה שנים אני כבר לא יעניין בזה, והשאלה כמה כדי להשקיע בזה

האפשרויות הבאות:
1) ספרים בעיברית מחנויות כמו חלילית לדוגמא.
2) קורסים בסרטי וידאו כמו סרטי די.וי.די. .
3) ספרים באנגלית.
4) אתרי אינטרנט.
אפשר לקנות דרך אתרי מכירות באינטרנט או להשיג בצורות פחות מקובלות.
manor
quote:
Originally posted by uzi
האפשרויות הבאות:
1) ספרים בעיברית מחנויות כמו חלילית לדוגמא.
2) קורסים בסרטי וידאו כמו סרטי די.וי.די. .
3) ספרים באנגלית.
4) אתרי אינטרנט.
אפשר לקנות דרך אתרי מכירות באינטרנט או להשיג בצורות פחות מקובלות.


תודה רבה!
יש לך אולי שמות של ספרים, סרטים, אתרים,ועוד........ שאתה יכול להמליץ לי?
uzi
quote:
Originally posted by manor
תודה רבה!
יש לך אולי שמות של ספרים, סרטים, אתרים,ועוד........ שאתה יכול להמליץ לי?

פייי! אין לי זמן להתעסק בזה, פעם ידעתי יותר טוב והשגתי כמה חומרי לימוד.
הכי מפנק זה חומרים בעיברית, קודם תברר בחנויות ספרים או מוזיקה בארץ.
יש הרבה פורומים ישראלים באינטרנט שמוקדשים למפיקי מוזיקה אלקטרונית אז תשאל אותם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement