return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Eurorack Mx602a
View this Thread in Original format
Segev
מה קורה חברה קיבלתי את המכשיר הזה מבן אדם שלא היה צריך אותו השאלה שלי היא מה כבר אני יכול לעשות איתו בתור אחד שלא מתעסק ביצירה או מיקסוס..
שיפור של איכות הסאונד או סתם נוחות של לחבר אילו את המחשב המערכת והטלוויזיה ולשלוט עליהם דרכו?

מי שרוצה לראות הינה האתר
http://www.behringer.com/mx602a/index.cfm?lang=ENG
Vortex_SA
אני לא חושב שזה ישפר לך משמעותית את איכות הסאונד אבל זה יכול להיות נוח אם יש לך גם טלויזיה ומחשב וכאלה אז להחליף ביניהם יהיה יותר קל עם זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement