| Segev |
מה קורה חברה קיבלתי את המכשיר הזה מבן אדם שלא היה צריך אותו השאלה שלי היא מה כבר אני יכול לעשות איתו בתור אחד שלא מתעסק ביצירה או מיקסוס..
שיפור של איכות הסאונד או סתם נוחות של לחבר אילו את המחשב המערכת והטלוויזיה ולשלוט עליהם דרכו?
מי שרוצה לראות הינה האתר
http://www.behringer.com/mx602a/index.cfm?lang=ENG |
|
|