|
fattar inte varför det ska vara så... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
Lite konstiga ip har jag sett.....Typ från england....
Vet inte hur man ska komma ifrån detta...... |
|
|
| Aendy |
| kanske undvika nyckelord som "share"? |
|
|
| mindshooter |
| Går det inte att accepta bara vissa IPs då? Bara dom som skriver sitt IP här på boarden typ? |
|
|
| reveal |
så kan man göra, och jag har funderat på att göra det...
så därför gör jag det nu :)
alla som vill kunna dra ner mina filer måste PMa sitt ipnummer till mig
de som inte har fast ipnummer meddelar detta så löser jag det på nåt sätt :) |
|
|
| Ravesquad |
| härlit x-dream, underbara låtar :tongue3 |
|
|
| x-dream |
Ingen fara Ravesquad......
Här kommer lite Scot Project oxå Här |
|
|
| Ravesquad |
| :crazy: nästan lika bra som hh :) finns det en tracklist månne? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ähh va e de här nu... har inte fått hem en enda från dom senaste här... :tongue2 |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh va e de här nu... har inte fått hem en enda från dom senaste här... :tongue2 |
Ojda.....Blev lite fel med mina där.....Men du vet ju vart du kan hitta dom om du vill ha dem.... |
|
|
|
|