return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny Trance Club i Göteborg
View this Thread in Original format
Trance Christer
Det ska tydligen öppna en ny trance club i gbg det var på tiden .. vi får hoppas att det dom kallar trance som dom säger att dom ska spela är trance och ingen jävla warp brothers skit som det brukar vara i stan när dom säger att det ska spelas trance .. det äterstår att se :) kul med en ny club iallafall :)
http://twisted.bilder.nu/
RebeL9
nice låter intressant. håller med dig angående trancen. Det brukar sällan vara trance de lirar när de syftar på trance :E
mindshooter
"Twisted är den nya trance klubbkvällen (med prioritet på melodictrance/hardtrance/hardhouse/nrg hardhouse)"

Dom verkar iaf veta vad trance är :) om dom kan skillja på dessa genrer
Trance Christer
hehe om dom nu kan skilja på det ja det är frågan dom brukar ju inte vara nåra höjdare på det
Amnezia
hmm låter intressant...kanske får ta ens väng till gbg då..;)

det vi har här i örebro vågar man nite ens skriva om...huuh weeird...
:whip: :whip: :whip:
mindshooter
quote:
Originally posted by Trance Christer
hehe om dom nu kan skilja på det ja det är frågan dom brukar ju inte vara nåra höjdare på det


Jag menar att dom här riktiga skitfesterna som INTE vet vad Trance är brukar skriva:

"Vi lirar Techno\Trance" osså lirar dom Alice Deejay och Warp Brothers. Dom här hade iaf melodic och så.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement