|
31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
Gaat iemand vrijdag naar Marco V. in eindhoven? In de 5611 (www.56elf.nl) issie te bewonderen en het kaartje kost wel 5 hele euro's!! Ik ga zeker wel!! WOEI WOEI!!
Greetz. |
|
|
| Vnatic |
| Zeker wel, ik woon er 5 minuten vandaan... zwaar springen daar |
|
|
| Tall21 |
| Sow...das niet duur. Jammer dat het niet echt lekker in de buurt is ofzo. Zag hem laatst nog in de Eau, maar was al beetje op, dus heb niet echt van kunnen genieten...... |
|
|
| hamburgerboefje |
| Lol dan is m'n treinkaartje duurder dan het entreekaartje :cool: . Maaruhh ik denk niet dat ik ga. Bij mij 5 minuutjes vandaan komen ook een paar goeie dj's draaien waaronder Reeloop.....weet iemand hoe Reeloop draait? Hard? |
|
|
| HiGH_NrG |
| Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan :) |
neeeeeej joh!
als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes :rolleyes: :rolleyes: ... dat verwacht dan iedereen toch van je :rolleyes:
:stongue: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
neeeeeej joh!
als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes :rolleyes: :rolleyes: ... dat verwacht dan iedereen toch van je :rolleyes:
|
ik vind reeloop - ing society nou niet echt bepaald een beukplaat, om eerlijk te zijn, wel geremixed door techno dj's enzo (ook door DJ Jean :p)
magoed ik denk ook wel dat ze redelijk hard draaien :) |
|
|
| raoel |
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg :crazy: :tongue2 :tongue3 :stongue: |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg :crazy: :tongue2 :tongue3 :stongue: |
Ja lekker he Roel? En de toegang voor kleuters wordt geweigerd, dus alleen maar party-people. Geweldig, eindelijk een danscafé zonder Blue Parrot publiek. :tongue3 |
|
|
|
|