|
leon bolier - pictures debut albom rel 29.09.08
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
tracklist
טקליטן מאוד כישרוני
אך האמת אין לי ציפיות גדולות מהאלבום הזה
CD1
01. Huachinango
02. Offshore
03. Darling Harbour
04. Dnipro
05. I Finally Found (feat. Simon Binkenbom)
06. XD
07. Interludium
08. Meditate
09. YE
10. Beyrouth
11. Ocean Drive Boulevard
12. Longing For (feat. Jady-Mayne)
CD2
01. Singapore
02. Summemight Confessions
03. Lust (vs Daniel Wanrooy)
04. Crazy People (Alternative Mix) (vs DJ Astrid)
05. Acapulco (vs Galen Behr)
06. Poseidon
07. Lost Luggage (vs Jonas Steur)
08. Dirtbiter (vs Cliff Coenraad & Thomas Hagenbeek)
09. Portraits Of Spain (vs Global Illumination)
10. Exhibit (vs Sied Van Riel & Maria Georglou)
11. Strike One (vs Joop)
12. Artefakt |
|
|
| Viber |
| שיצטרף ליונאס סטור למועדון ה"אלוהים למה התחלתי לעשות טק-טראנס-אלקטרואי כזה מאגניבבב והתחלתי להסריח כל כך???"1 |
|
|
| Vortex_SA |
בולייר מההתחלה הפיק הרבה טק, בתור
precurser
אני לא מבין מה יש לך נגדו ונגד סטואר שניהם הוציאו טראקים ממש טובים השנה... נראה טראקליסט מעניין, נשמע נראה... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Viber
שיצטרף ליונאס סטור למועדון ה"אלוהים למה התחלתי לעשות טק-טראנס-אלקטרואי כזה מאגניבבב והתחלתי להסריח כל כך???"1 |
כל כך מסכים איתך!!!
מתגעגע לימי
castamara ו silent waves |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בולייר מההתחלה הפיק הרבה טק, בתור
precurser
אני לא מבין מה יש לך נגדו ונגד סטואר שניהם הוציאו טראקים ממש טובים השנה... נראה טראקליסט מעניין, נשמע נראה... |
שישאירו את הטק לאנשים כמו מרקו וי ושלא יעשו דברים שהם לא טובים בהם. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viber
שישאירו את הטק לאנשים כמו מרקו וי ושלא יעשו דברים שהם לא טובים בהם. |
שמע מבחינתי הם אחלה אני תמיד זכרתי אותם כטק טראנס ולא אהבתי את הקטעים המאוד מלודיים שלהם, אתה כנראה בדיוק להפך... |
|
|
| Viber |
הממ בוא נראה:
Jonas Steur - Nasty (original mix)
נגד
Jonas Steur - Flow\Silent Waves\...
Leon Bolier presents Surpresa - Back in the days (Original mix)
נגד
Leon Bolier Presents Precursor - SignWave
לא מבין איך אפשר לקרוא לזה מעבר מוצלח...פשוט שחטו לעצמם את הקריירה.
שתי דוגמאות לאחד שכן הצליח לעשות מעבר לטק-טראנס (אחרי הרבה כישלונות:
Octagen - Renegade (Original Mix)
Octagen vs. DJ Dazzle - Continuous
למרות הכל אציין שהנפילה של בויילר קטנה בהרבה מזה של יונאס,יונאס פשוט התרסק ואנשים אשכרה אמרו לו את זה בפנים בפורום. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Viber
הממ בוא נראה:
Jonas Steur - Nasty (original mix)
נגד
Jonas Steur - Flow\Silent Waves\...
Leon Bolier presents Surpresa - Back in the days (Original mix)
נגד
Leon Bolier Presents Precursor - SignWave
לא מבין איך אפשר לקרוא לזה מעבר מוצלח...פשוט שחטו לעצמם את הקריירה.
שתי דוגמאות לאחד שכן הצליח לעשות מעבר לטק-טראנס (אחרי הרבה כישלונות:
Octagen - Renegade (Original Mix)
Octagen vs. DJ Dazzle - Continuous
למרות הכל אציין שהנפילה של בויילר קטנה בהרבה מזה של יונאס,יונאס פשוט התרסק ואנשים אשכרה אמרו לו את זה בפנים בפורום. |
לגבי בולייר, הוא מוציא טראקים גם בסגנון המלודי שלו וגם בטקי אין פה מעבר סגנונות הוא תמיד היה ככה, רק לאחרונה הוא הוציא את
deep red
שהוא טראק מלודי חמוד פלוס... ואחרי כמה שבועות יצא גם
XD
שהוא יותר טקי, הוא פשוט מפיק מה שבא לו באותו רגע אין פה מגמה...
וג'ונאס כן שינה סגנון ואני דווקא מאוד אוהב את הטראקים החדשים שלו כבר נמאס לי מטראקים מסטיק בזוקה כמו הסיילנט ווייבס או פלוו...
ואנשים בפורומים בד"כ מתחברים כדי להתלונן לרגע לא ציפיתי שהם יגידו למישהו משהו טוב, זה קורה רק במקרים ממש נדירים או אם הסגנון מחתרתי ו"פורץ דרך" מספיק לדעתם... אני מקווה בשבילו שהוא לא לקח אותם ברצינות.
וגם אוקטג'ן מפיק גם פה וגם פה, הנה טראק ששוחרר לפני חודשיים וחצי (זה כלום במושגים של לייבלים אגב)
Mystery islands - Perfect escape (Octagen remix)
זה קטע מאוד מאוד מלודי, אני לא אהבתי אבל שמתי לב שאתה אוהב את הסגנון אז תשמע אולי תהנה :) |
|
|
|
|