return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
וידאו קליפ מהמם!
View this Thread in Original format
uzi
אתם לא תאמינו, זו פעם ראשונה שאני רואה את הוידאו קליפ המקורי של
Chicane - Offshore
משנת 96 והוא ממש-ממש מרגש. איזה צמרמורות!
צפו בו כאן:
http://www.youtube.com/watch?v=CrMEotjvhBo

הידעתם
CHICANE = תַּרְמִית, הוֹנָאָה בעיברית.
Vortex_SA
היה לזה חידוש ממש טוב לפני כמה שנים...

בכל מקרה אני חשבתי ששיקיין זה שיא הפנייה במירוץ...בדקתי ומסתבר שזה:
1. קונוס במירוצי מכוניות
2. להונות, תרמית, הונאה
3. סוג של יד בברידג'

טראק ממש כיפי ונחמד :)
uzi
quote:
Originally posted by Vortex_SA
היה לזה חידוש ממש טוב לפני כמה שנים...

בכל מקרה אני חשבתי ששיקיין זה שיא הפנייה במירוץ...בדקתי ומסתבר שזה:
1. קונוס במירוצי מכוניות
2. להונות, תרמית, הונאה
3. סוג של יד בברידג'

טראק ממש כיפי ונחמד :)

סחטן על הבדיקה. הבעיה עם אנגלית היא שככול שאתה קורא יותר אתה מגלה כמה אתה לא יודע... ויש לי כמעט פטור בגלל ציון הפסיכומטרי.
Viber
חחחח מצחיק, זה אחד הטראקים הראשונים של טראנס שראיתי\שמעתי.

אני זוכר שפעם היתה בערוץ הקהילתי (ערוץ 9 לשעבר) תוכנית קליפים רציפה שקראו לה "מקסימום נטו"..

בכל מקרה היא שודרה ממש מאוחר ולכן הייתי מקליט אותה כל יום...פתאום איזה יום נפלתי על הטראק הזה וזה היה אחד הדברים הכי מעוררים\מרגשים ששמעתי.

ואז כולם התחילו להוריד את הטראק הזה לזנות
:)
uzi
quote:
Originally posted by Viber
חחחח מצחיק, זה אחד הטראקים הראשונים של טראנס שראיתי\שמעתי.

אני זוכר שפעם היתה בערוץ הקהילתי (ערוץ 9 לשעבר) תוכנית קליפים רציפה שקראו לה "מקסימום נטו"..

בכל מקרה היא שודרה ממש מאוחר ולכן הייתי מקליט אותה כל יום...פתאום איזה יום נפלתי על הטראק הזה וזה היה אחד הדברים הכי מעוררים\מרגשים ששמעתי.

ואז כולם התחילו להוריד את הטראק הזה לזנות
:)

התוכנית הזו מוכרת לי, יכול להיות שראיתי את זה פעם.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement