|
It's Good to be back (MOS2002)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
חזרתי זמנית לפורום....... אם זה מעניין מישהו
..........
ישלי פאב חדש שהביאו לי ולשם אני מעלה דברים שאני חושב שהם טובים.... יש שם גם רשימה של הטראקים שיש לי כרגע במחשב. אם אתם רוצים משהו תתנו הודעה בפרטי ואני יעלה
ftp://210.104.17.21/incoming/.com1/By_TL/ |
|
|
| eXeTik |
לא זוכר אותך, אבל בכל מקרה טוב לראות שהפורום שלנו גדל
ותודה על הפאב, למרות שהוא לא עולה לי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
הייתי
mos2002
לא עשיתי הרבה רעש....חחחח
בקשר לפאב.. תכנס דרך
FLASHFXP |
|
|
| Hell_Copter |
אח שלי טוב לראות שסוף סוף חזרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:disbelief |
|
|
| arik |
ברוך שובך אחי!!!
גם לי הפאב לא עולה אם
FLASHXP |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
השרת נפל מצטער......אם ישלכם אחד תביאו לי אני יעלה אליו דברים
:whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
חחח
I REMMBER U
מה זה זמנית ?! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
זה אומר שעוד מעט (שבוע\חודש\שנה) אני עובר דירה ויקח זמן עד שיסדרו לי שם חיבור........ אז בנתיים אני מעביר את הזמן שנותר לי פה
דרך אגב אנשים איך החתימה שלי?
זה פרי קורסטן בתמונה, עשיתי לו נגטיב |
|
|
| Scorchio |
ואללה ברוך הבא שוב
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| רגע אני לא מבין זה יוזר ישן שלך? |
|
|
| DjChook |
כן נו אתה לא זוכר שהוא עזב
?
אני זוכר
בכל מקרה גלובל
למה לא החזרת את היוזר הקודם
edit:
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=39802&perpage=15&pagenumber=1 |
|
|
| Hell_Copter |
החתימה שלך בת זונה אחי!!!!!
מוש... זה לא יוזר ישן שלו
הוא היה פעם מוס2002 והוא לא נכנס על היוזר ההוא אלא על חדש שנקרא גלובאל מיוזיק |
|
|
|
|