return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
It's Good to be back (MOS2002)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
חזרתי זמנית לפורום....... אם זה מעניין מישהו
..........

ישלי פאב חדש שהביאו לי ולשם אני מעלה דברים שאני חושב שהם טובים.... יש שם גם רשימה של הטראקים שיש לי כרגע במחשב. אם אתם רוצים משהו תתנו הודעה בפרטי ואני יעלה

ftp://210.104.17.21/incoming/.com1/By_TL/
eXeTik
לא זוכר אותך, אבל בכל מקרה טוב לראות שהפורום שלנו גדל
ותודה על הפאב, למרות שהוא לא עולה לי
GLoBaL-MUZiK
הייתי
mos2002
לא עשיתי הרבה רעש....חחחח

בקשר לפאב.. תכנס דרך
FLASHFXP
Hell_Copter
אח שלי טוב לראות שסוף סוף חזרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:disbelief
arik
ברוך שובך אחי!!!

גם לי הפאב לא עולה אם
FLASHXP
GLoBaL-MUZiK
השרת נפל מצטער......אם ישלכם אחד תביאו לי אני יעלה אליו דברים

:whip: :whip:
DjChook
חחח
I REMMBER U
מה זה זמנית ?!
GLoBaL-MUZiK
זה אומר שעוד מעט (שבוע\חודש\שנה) אני עובר דירה ויקח זמן עד שיסדרו לי שם חיבור........ אז בנתיים אני מעביר את הזמן שנותר לי פה

דרך אגב אנשים איך החתימה שלי?
זה פרי קורסטן בתמונה, עשיתי לו נגטיב
Scorchio
ואללה ברוך הבא שוב
:)
MoSH_MaN
רגע אני לא מבין זה יוזר ישן שלך?

DjChook
כן נו אתה לא זוכר שהוא עזב
?

אני זוכר

בכל מקרה גלובל

למה לא החזרת את היוזר הקודם

edit:

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=39802&perpage=15&pagenumber=1
Hell_Copter
החתימה שלך בת זונה אחי!!!!!

מוש... זה לא יוזר ישן שלו
הוא היה פעם מוס2002 והוא לא נכנס על היוזר ההוא אלא על חדש שנקרא גלובאל מיוזיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement