return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
jag behöver låt-tips...
View this Thread in Original format
benni
jag visste inte om det var det bästa stället att fråga min fråga, eftersom jag inte direkt är ute efter trance, men iallafall, jag letar efter låtar som mark morrison - return of the mack ( en klassiker från ´97 i hiphopvärlden ) vocals eller inte det spelar ingen roll, jag gillar helt enkelt hur laidback den är, och den får mig faktiskt att må bra, så liknande låtar skulle uppskattas just nu...

youtube clip



http://uk.youtube.com/watch?v=zezO7GBrD_c
benni
varför funkar inte embed koden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement