return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tranceaddict Top 250 DJs Poll 2008
View this Thread in Original format
Olov
Såg att det är dags för röstning här på TA igen... så hur ser eran topp 5 ut då?
Jag har nästan helt lämnat trance så min topp 5 kanske inte passar till denna röstning men så här ser den ut iaf:

1)Todd Terje
2)Prins Thomas
3)Aeroplane
4)The Juan MacLean
5)S.o.S (Desyn Masiello, Demi & Omid 16b)
Aendy
Är det bara jag som tycker vi borde rösta in kungen Johnny Boy på topp 250? Han är ju bevisligen en av de tekniskt skickligaste och dessutom har jag aldrig varit besviken på ett set av honom när jag sett honom lira. Han är inte med på förvalslistan men man kan ju skriva in egna namn, så det gjorde jag.
lacksesepsotygh
helt meningslöst med dessa popularitetstävlingar.
reveal
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
helt meningslöst med dessa popularitetstävlingar.


Är det en tävling? Jag ser det som en undersökning :)
benni
det är bara same musik, different dj som gäller idag, så min röst går inte till nån

det mesta jag lyssnat på i år är drum & bass från fabio, och hed kandi sets... har annars inte följt nån speciell dj alls ändå
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement