|
[06-12-2008] Essence Festival (Jaarbeurs Utrecht)
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
December is traditiegetrouw de feestmaand bij uitstek. Vandaar dat Alda Events uitpakt met een nieuw concept! Op 6 december staat de Utrechtse Jaarbeurs in het teken van een nieuw en groots indoorevenement met de veelzeggende naam Essence.
In vijf hallen van de imposante Jaarbeurs maken de beste DJ's ter wereld hun opwachting op een feest met verschillende muzikale stromingen.
Line-up is bekend:
Armin van Buuren (NL)
ATB(DE)
Ben Sims(UK)
Chris Lake(UK)
Dubfire(Deep Dish)(USA)
Etienne de Crecy(FR)
Felix Crocher(DE)
HouseQuake(Erick E & Roog)(NL)
Joris Voorn (NL)
Kurd Marverick (DE)
Markus Schulz (USA)
Monika Kruse (DE)
Rank-1 LIVE (NL)
Richard Durand (NL)
Sunnery James & Ryan Marciano (NL)
Wally Lopez (ES) |
|
|
| @win |
| Gezien grootste dj's ter wereld + Alda zegt mijn gevoel vast Armin... |
|
|
| magrec |
| Hopelijk ook een leuke techno zaal... |
|
|
| Creamfields23 |
Wa is dit voor ghey site?
Copy paste:
Dit moet je zeker lezen!
Wilt Don Diablo homo zijn!? <--- Je raad nooit wat ik tussen me billen heb zitten?
Even een snackje: Defqon 1 2008, de afsluiter <---- SnackJE!? Defqon en snackje?? Iets luchtigs licht op de maag? Hmmm???
Fresh FM, een welkome afwisseling op de radio. <---- Sponsored by EO??: Wat is dit voor taal? welkome afwisseling
Ontopic. Vorig jaar waren er genoeg uitverkochte feesten dus de markt is er. Alleen zou ik me geld niet op December zetten. |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Wa is dit voor ghey site?
Copy paste:
Dit moet je zeker lezen!
Wilt Don Diablo homo zijn!? <--- Je raad nooit wat ik tussen me billen heb zitten?
Even een snackje: Defqon 1 2008, de afsluiter <---- SnackJE!? Defqon en snackje?? Iets luchtigs licht op de maag? Hmmm???
Fresh FM, een welkome afwisseling op de radio. <---- Sponsored by EO??: Wat is dit voor taal? welkome afwisseling
Ontopic. Vorig jaar waren er genoeg uitverkochte feesten dus de markt is er. Alleen zou ik me geld niet op December zetten. |
haha dat artikel is echt te erg
Een pluim voor Don Diablo! De metrosexuele dj heeft in een interview met homo glossy Winq het volgende gezegd: "Ik vind het soms weleens jammer dat ik niet gewoon homoseksueel ben".
Zeer goed van een populaire dj om het taboesfeertje rond de homoseksualiteit is weg te trekken. Veel jongens en meisjes die naar zijn muziek luisteren zijn immers bang hiervoor uit te komen, maar nu zegt Don zelfs jaloers op hen te zijn!
Vandaag verschenen er enkele passages uit het interview op NU.nl. Hierin verteld de dj wel eens jaloers op homoseksuele vrienden te zijn, omdat zij het altijd zo "gezellig" hebben.
Nou wordt er wel vaker gespeculeert over de seksualiteit van de populaire dj, maar deze keer maakt hij een (voorlopig) einde aan de geruchten. Don zegt zelf hetero te zijn, maar over de speculaties zegt hij zelf: "Ik consolideer dat beeld graag", zegt hij. "Ik heb soms het gevoel dat zelfs mijn moeder er nog niet over uit is."
Tot op heden heeft de artiest nog geen ervaring met het mannelijk geslacht, omdat hij er volgens eigen zeggen, nog geen behoefte voor heeft gehad. Maar ook deze deur laat hij op een kier staan: "Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ik ooit een keer de behoefte zou voelen om ervaring op te doen op dat gebied".
Wat denken jullie? Don Diablo: Hetero, homo, bi, aandachtstrekker of iemand die taboes bespreekbaar maakt?
nou een pluim voor don diablo heur
:p |
|
|
| Frankisback |
| Linup is bekend |
|
|
|
|