|
מחפש דיסקים באוריגינל !!
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
היי לכולם
עכשיו אני עובד קשה על השלמת של קולקציה דיסקים אוריגינליים שלי.
יש כמה שחסרים לי אולי יש למישהו מכם ורוצה למכור ?
סדרה in trance we trust
חסרים חלקים 2 ו 4 שעל 4 מצאתי באינטרנט במחיר 180 דולר שזה ממש מוגזם.
clubbers 3
party line 1
סדרה של a state of trance
חסר אוסף של 2004. |
|
|
| uzi |
יש לי את הדיסקים האורגינליים (כולל עטיפה ובוקלט) הבאים במצב מצויין:
IN TRANCE WE TRUST 4 [1 cd]
IN TRANCE WE TRUST 5 [1 cd]
CLUBBERS 1 (mixed by dj hanan droub) [2 cds]
איך להעביר לך אותם? בדואר? |
|
|
| vit048 |
clubbers 1 יש לי
הייתי רוצה לקנות ממך את
in trance we trust 4.
יש מצב שאני יבוא אליך באיזה יום ויקנה אותו ? |
|
|
| uzi |
קודם כל אתה לא משלם. זה במתנה, שיהיה לך לבריאות.
אני גר באזור המרכז, מאיפה אתה?
יכול להיות שפעם שלחתי לך דיסק של מייק? |
|
|
| vit048 |
תודה רבה
כן שלחת לי כבר דיסק בעבר.
אני מחיפה
אז אני יתן לך את הפרטים שלי בפרטי :) |
|
|
|
|