return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחפש דיסקים באוריגינל !!
View this Thread in Original format
vit048
היי לכולם
עכשיו אני עובד קשה על השלמת של קולקציה דיסקים אוריגינליים שלי.
יש כמה שחסרים לי אולי יש למישהו מכם ורוצה למכור ?
סדרה in trance we trust
חסרים חלקים 2 ו 4 שעל 4 מצאתי באינטרנט במחיר 180 דולר שזה ממש מוגזם.
clubbers 3
party line 1

סדרה של a state of trance
חסר אוסף של 2004.
uzi
יש לי את הדיסקים האורגינליים (כולל עטיפה ובוקלט) הבאים במצב מצויין:
IN TRANCE WE TRUST 4 [1 cd]
IN TRANCE WE TRUST 5 [1 cd]
CLUBBERS 1 (mixed by dj hanan droub) [2 cds]
איך להעביר לך אותם? בדואר?
vit048
clubbers 1 יש לי
הייתי רוצה לקנות ממך את
in trance we trust 4.
יש מצב שאני יבוא אליך באיזה יום ויקנה אותו ?
uzi
קודם כל אתה לא משלם. זה במתנה, שיהיה לך לבריאות.
אני גר באזור המרכז, מאיפה אתה?
יכול להיות שפעם שלחתי לך דיסק של מייק?
vit048
תודה רבה
כן שלחת לי כבר דיסק בעבר.
אני מחיפה
אז אני יתן לך את הפרטים שלי בפרטי :)
uzi
בסדר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement