return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו מכיר את האוסף הישן הזה?
View this Thread in Original format
uzi
השגתי את האוסף הישן שבתמונות הבאות:

תמונה ראשונה:
http://img505.**************/my.php?...hqifrontuw4.jpg

תמונה שניה:
http://img517.**************/my.php?...9hqibacktb5.jpg

קודם כל, אוסף אדיר!
מדהים לדעת שעוד ב 1999 בונזאי היו כל כך אדירים מבחינת טראנס.
[היום רוב המוזיקה שם לא טראס, הרבה סיגנונות אלקטרוניים מגוונים.]
באוסף יש הרבה מהקטעים הישנים של
m.i.k.e. ו Laurent Véronnez (airwave; fire & ice)

ועכשיו שאלות:
1) האים באמת היה אי פעם קשר בין ישראל והבונזאי הבלגי?
2) האים אנשים פה מכירים את האוסף הזה?
3) האים בתקופת 1999 אלה גוטמן באמת ניגנה דברים כאלה במועדונים? איפה?
4) האים אי פעם ייבס דארויטר היה בארץ?
5) איך לעזעזל לא ידעתי על זה?
cluBBer
אם קיים דיסק הזה אז כנראה היה איזהשהו קשר יותר הדוק

בכל מקרה אני זוכר באותה תקופה הגיעו שני דיג'יים מבונזאי לנגן
אני לא זכור בדיוק מי זה היה
אמרו ברדיו שעצרו אותם על החזקת סמים(חשיש) וכנראה שבסוף הם לא ניגנו

כל המסיבות החזקות היו אז ב
ZOOM OCTOPUS
נמל תל אביב הישן


הלוואי והזמנים הטובים היו חוזרים
vit048
היי
יש לי גם דיסק של בונזאי ישראל
ולא הצלחתי למצוא עליו פרטים באינטרנט.
אבל דיסק אוריגינל לגמרה ומאוד יפה
דיסק 1 של מייק והשני של צ"יקו.
uzi
quote:
Originally posted by cluBBer
אם קיים דיסק הזה אז כנראה היה איזהשהו קשר יותר הדוק

בכל מקרה אני זוכר באותה תקופה הגיעו שני דיג'יים מבונזאי לנגן
אני לא זכור בדיוק מי זה היה
אמרו ברדיו שעצרו אותם על החזקת סמים(חשיש) וכנראה שבסוף הם לא ניגנו

כל המסיבות החזקות היו אז ב
ZOOM OCTOPUS
נמל תל אביב הישן


הלוואי והזמנים הטובים היו חוזרים

אני יודע שבשנות התשעים פרי קורסטן, טיאסטו, רוברט סמית ועוד נגנו ב"אוקטופוס", בפאצ'ה ליד הדולפינריום הישן, באלנבי 58 ומועדונים נוספים בירושלים.
היו גם למטרוק ימים טובים בשנות התשעים עם אומנים מחול, מ.י.י.ק. נתן שם סט "פוש לייב" (נגינה של ממש).
uzi
quote:
Originally posted by vit048
היי
יש לי גם דיסק של בונזאי ישראל
ולא הצלחתי למצוא עליו פרטים באינטרנט.
אבל דיסק אוריגינל לגמרה ומאוד יפה
דיסק 1 של מייק והשני של צ"יקו.

נדבר על זה בפרטי :)
romigi
ועכשיו שאלות:

1) האים באמת היה אי פעם קשר בין ישראל והבונזאי הבלגי?

כן היו הרבה שיתופי פעולה, אם אינני טועה בדיסק הזה היו כמה קטעים אקסקלוסיביים שיצאו לראשונה. ובכלל הלייבל עבד במשותף עם אן-אם-סי

2) האים אנשים פה מכירים את האוסף הזה?

זוכר שהוא יצא, וקיבל השקה לא רעה

3) האים בתקופת 1999 אלה גוטמן באמת ניגנה דברים כאלה במועדונים? איפה?

אלה גוטמן בהחלט ניגנה חומרים כאלה, בין היתר. גוטמן מעבר להיות דיג'יאית מאוד טובה הייתה מנגנת גם האוס וגם טראנס. מומלץ לבדוק את דיסק ה SPACE MIX שלה

4) האים אי פעם ייבס דארויטר היה בארץ?

בטוח שהיה, אולי בהפקות של נקסט, מ.י.יק בטוח היה כמה וכמה פעמים.

5) איך לעזעזל לא ידעתי על זה?

תשמע, זה לא מה שהיה פעם :tongue3
Terlah
אלבום מדהים, אני צריך לחפש טוב כי היה לי אותו פעם על המחשב, דרך אגב בראיון חגיגי לקראת האלבום היא אמרה שהיא הקליטה את האלבום בסשן אחד, תפסה מוזה וגמרה עם זה

אלה גוטמן לעד תשאר הגברת הראשונה של המוזיקה האלקטרונית בישראל, באמת מתגעגעים

דרך אגב גם צ'יקו מיקסס להם את אחד האוספים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement