|
Musiksajt stäms
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Den Napster-liknande musikfilbytarsajten Audiogalaxy stäms. The Recording Industry Association of America (RIAA) har stämt Audiogalaxy för att "medvetet och avsiktligt" uppmana och främja kopierandet av upphovsrättskyddat material, skriver Reuters.
från aftonbladets hemsida |
|
|
| Ravesquad |
| läste det på tyska forumet för ett tag sen...det e ju katastrof :( |
|
|
| mindshooter |
"När en dörr stängs öppnas 2 nya"
översättning:
Dom kan göra vad fan dom vill folk kommer alltid att kunna ladda hem det dom vill ha.
Internet är ett anarkistiskt ställe så länge du inte är beroende av företags tjänster.
Oroa er inte :) |
|
|
| Vizay |
| synd bara att de e just AG de ger sig på .......AG har ju funkat bättre än nått annat D/L progg jag testat...napster kan ju slänga sig i väggen =) |
|
|
| doter |
Helvete heller att AG ska stängas ner!
Fan ja fixar 90% av mina låtar därifrån!
Kommer inte överleva utan d! :(
P.S. E d nån som har ITWT 007 lr AVB 004?
D e fett tunga kan ja säga iaf!!! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
Den Napster-liknande musikfilbytarsajten Audiogalaxy stäms. The Recording Industry Association of America (RIAA) har stämt Audiogalaxy för att "medvetet och avsiktligt" uppmana och främja kopierandet av upphovsrättskyddat material, skriver Reuters.
från aftonbladets hemsida |
e ju tragiskt..när ska dom lära sig att det alltid kommer nya likadanna sidor....
lixom hur länge dröjde det efter napster tills audiogalaxy,morpheus, gnutella mfl öppna..dom kommer aldrig vinna detta....
hoho |
|
|
|
|