|
[29-11-2008] Tranceclassixx @ Matrixx Nijmegen, NL
|
View this Thread in Original format
| godfatherdc |
~~ More info coming soon..! ~~
Jochen Miller
...
...
...
...
DATE : 29-11-2008
VJ :
HOSTED BY :
ENTRANCE : € 15,- (doorsale only)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
AGE : 20+
http://www.matrixx.nl/ |
|
|
| manu76 |
Jochen Miller
Rank 1
Ton TB
Solarstone
Marc-S
 |
|
|
| manu76 |
| wobei Artento Divini hat den Termin auch in seinem Kalender auf myspace....vielleicht ändert sich ja noch was... |
|
|
| Vanditine |
| Na Mensch, wie passend, dass wir für Armin Only in Polen keine Karten bekommen haben :tongue2 |
|
|
| godfatherdc |
Het is de laatste Tranceclassixx van dit jaar, dus zorg dat je erbij bent!
was bedeutet der teil nach dem komma?! |
|
|
| manu76 |
| quote: | Originally posted by godfatherdc
Het is de laatste Tranceclassixx van dit jaar, dus zorg dat je erbij bent!
was bedeutet der teil nach dem komma?! |
...also sorge dafür das du dabei bist :)
Am 20.12. soll es übrigens eine neue Veranstaltung geben in Zusammenarbeit mit Bas&Ram, Jochen ist auch dabei. Vielleicht Trance ohne Classic? Bin mal gespannt |
|
|
| manu76 |
Tickets sind jetzt für 12,50 (+ 1,85 Service) über die Matrixx-Seite im Vorverkauf
| quote: | KOOP NU ALVAST JE KAARTJE VOOR TRANCECLASSIXX 29 NOVEMBER
http://nl.youtube.com/watch?v=k1aRK...feature=related
Om maar eens te beginnen met de kneiter van een hit van Solarstone. En dan weet je ook meteen wat je kunt verwachten op de laatste Tranceclassixx van het Matrixx dit jaar, en wel op zaterdag 29 november. Rank1, Ton TB, Jochen Miller en Marc Simz gaan de tranen uit je ogen draaien, gaan je meenemen op een trance snoepreisje en gaan gezamenlijk met Solarstone zorgen voor de definitieve terugkeer van het pure trancegevoel. En wat zou deze Tranceclassixx zijn zonder jou?
Liquid State, Sebatu, Skyscraper, Space Kittens, Young Parisians, Z2, het maakt niet uit hoe je Solarstone aanspreekt op zaterdag 29 november. Het is één en dezelfde man, één van de meest getalenteerde producers op de wereldbol: Rich Mowatt. Bekend van de ene trancehit na de andere: Solar Coaster, Speak in Sympathy (2004), Eastern Sea (2005), Like A Waterfall (2006) & The Calling.
Ze staan in diverse remixes op platen van Ferry, Tijs, Johan, Armin en Paul. Dus dan weet je het wel. Sterker nog, de allereerste persingen van een nieuwe vinyl van Solarstone gaan per aangetekende expresse post naar deze grote DJ’s – op hun verzoek dan wel te verstaan. En als je dan denkt dat dit verhaal niet meer positiever kan, dan is er nog de extra mededeling – opgelet – dat Solarstone een aantal van zijn nieuwe albums meeneemt naar The Matrixx – om gratis uit te delen, en dan niet alleen op het VIP-podium!
Rank1, Ton TB, Jochen Miller en Marc Simz vergezellen onze Britse held. Rank1 is de goede wijn die geen krans behoeft – De Goey en Bervoets zijn niet alleen zelf uitvoerder van grote trancehits, maar schreven ook talloze top-10 noteringen voor liefhebbende collega-DJ’s. De laatste jaren werken ze graag samen met goede trancevrienden, wat onder meer resulteerde in de geweldige track ‘And Then’ met Jochen Miller. Hey, laat die er nou toevallig ook zijn op 29 november!
Ton TB komt op veler verzoek, en daar voldoet The Matrixx graag aan. Immers, Tranceclassixx is een party die grotendeels wordt bepaald door de bezoekers. En die komen inmiddels van ver weg om weer eens dat echte lekkere trancegevoel te ervaren.
Tranceclassixx gaat dit jaar dus heel waardig afsluiten en een legende als Solarstone is een snoepje dat geen trancefanaat zichzelf zou moeten ontzeggen. Hoeft ook niet, want je bent welkom op zaterdag 29 november in The Matrixx.
En om er helemaal zeker van te zijn dat je erbij bent, kun je alvast op onze site je kaarten bestellen. Kijk in de agenda voor de e-ticket link.
Tot de 29e!
|
|
|
|
| godfatherdc |
hmm..
komisch, das die dafür einen vvk anbieten. ne tranceclassixx war noch nie ausferkauft :)
am 20ten dez 100% dabei, hier aber wahrscheinlich auch :disbelief |
|
|
| manu76 |
Find ich auch etwas merkwürdig, aber ich hab mal welche gekauft weil wir gehen ja auf jeden Fall.
Und etwas über einen Euro hab ich auch gespart, haha |
|
|
| Vanditine |
| schonma im hinblick auf januar: Glaubt ihr, da wirds wieder ne tc geben? wenn ja, wann? |
|
|
| manu76 |
Mal was ganz Neues, diesmal gibts sogar ein Timetable:
22.00-23.30 Marc Simz
23.30-01.00 Ton TB
01.00-2.30 Solarstone
2.30-3.45 Rank 1
3.45-05.00 Jochen Miller |
|
|
| manu76 |
| quote: | Originally posted by Vanditine
schonma im hinblick auf januar: Glaubt ihr, da wirds wieder ne tc geben? wenn ja, wann? |
Ganz frisch:
nächste TC´s am 17.01. mit
Jochen Miller
Marc Simz
Menno de Jong
Richard Durand |
|
|
|
|