|
Dags att editera era sigs!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
För er som missat den stora tråden Swamper lagt upp i varje sektion så meddelar jag härmed att ni MÅSTE fixa era sigs så att dom är i rätt storlek både på skärmen och i data, alltså antal kb.
Detta för att sigsen inte ska ta upp mer plats en inläggen och ta en jävla tid att ladda.
Nån gång nu snart kommer alla modar att ta sig friheten att ändra sigsen på alla medlemmar som inte har hålt sig till kraven som finns.
Så fixa det ni som har :)
TIPS: Min signature är precis lagom tror jag om ni undrar ungefär hur man kan ha. |
|
|
| fruktsoppa |
| min är okej. tar upp 2 kb.. |
|
|
| Beamish |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
min är okej. tar upp 2 kb.. |
dock inte så schnygg |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by Beamish
dock inte så schnygg |
HÖRRÖ, VAFAN SÄGER DU?? SKA DU HA DÄNG ELLER?!? ;) |
|
|
| Beamish |
| Man kan tro du e gay bara, komemr iaf ihåg min gymnasietid på Kärrtorp. Då var frukt eller fruktis annat ord för fikus... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Beamish
Man kan tro du e gay bara, komemr iaf ihåg min gymnasietid på Kärrtorp. Då var frukt eller fruktis annat ord för fikus... |
Har du gått kärrtorp? vilken linje och när?
Fruktis har du kollat så att storlekn är ok oxå? Asså i signature editorn? |
|
|
| Beamish |
| såklart man gått på kärrtorp. gick ut 2000 |
|
|
|
|