|
BLANK & JONES weer in Holland
|
View this Thread in Original format
| Rodneysh |
| Las net op s2d dat Blank & Jones op 22 juni in KREMLIN staan. Dat is wel erg cool. Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op Trance Energy gezien. Nou dat was eigenlijk alleen Jaspa Jones, maar dat was wel top. Nog meer fans? |
|
|
| ScuL |
puike gasten..
ze draaien ook erg strak :)
zal zien wat ik kan doen.. (Kremlin is toch 21+ btw?) |
|
|
| Rodneysh |
| Ik zit nu wel een beetje te twijfelen. Ik zie dat 8 juni Talla 2XLC en Signum daar staan te draaien. Is ook wel erg cool. Ik kan alleen vanwege de werkdruk op dit moment niet elk weekend uit. What should I do? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Rodneysh
Ik zit nu wel een beetje te twijfelen. Ik zie dat 8 juni Talla 2XLC en Signum daar staan te draaien. Is ook wel erg cool. Ik kan alleen vanwege de werkdruk op dit moment niet elk weekend uit. What should I do? |
400% gaan voor Talla 2XLC en Signum
Blank & Jones draaien alleen maar van die kinder trance imo. Wel leuk, maar het kan leuker in The Cubic ;) |
|
|
| Rodneysh |
| Weet iemand toevallig of Talla een website heeft? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
jep 21+... |
grr :(
'k word in september 21 :( |
|
|
| HiGH_NrG |
| als je nu al 20 bent kom je der heus wel in... |
|
|
| Rodneysh |
| Gewoon glimlachen |
|
|
| Rodneysh |
| Nog steeds de website van Talla 2XLC niet gevonden. Wie helpt me? |
|
|
| Rodneysh |
| Ik heb z'n site al gevonden. Dus laat maar |
|
|
|
|