|
Tiesto geeft mixles
|
View this Thread in Original format
| MorrisWest |
Donderdag 30 mei tussen 15.00 en 17.00 zal DJ Tiësto mixles geven aan VJ Renee op TMF (in het 'programma' Play). 't Zal wel een hoog TMF-gehalte (OE-AA-OH JA) hebben, maar toch: enige wijze woorden van onze trancemaster zullen er toch wel gesproken worden :toocool:
Dit staat er op de TMF-site:
donderdag 30 mei:
Wat is jouw droombaan? Piloot, dokter, president, topsporter of uitvinder? Renee’s droombaan is DJ worden. DJ Tiësto leert Renée tijdens Play de knoppen van de draaitafel besturen.
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MorrisWest
DJ Tiësto leert Renée tijdens Play de knoppen van de draaitafel besturen.
|
Hij mag wel wat andere knoppen gaan besturen. Is ook nog leuker om te zien ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hij mag wel wat andere knoppen gaan besturen. Is ook nog leuker om te zien ;) |
Heheheh, dat zou wel lachen zijn.
Maar dat wordt alleen niet uitgezonden anders zijn al die TMF-kiddo's geschokt. "Mamma, wat doet die man daar nou?" :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
| dan zegt mams,die man doet iets wat bij mij te kort gedaan wordt afeglopen jaren:eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
dan zegt mams: "Die man doet iets wat bij mij te kort gedaan wordt afeglopen jaren" :eyespop: |
... en ze pakte de stofzuiger en haalde de spinnenwebben tussen haar benen weg. :D :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Biohazard |
hij is nu op
DJ Vlechtje :D
DJ HuPpElkuT zal ze bedoelen |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| OK, mijn fout maar wel ff ON-TOPIC aub :D |
|
|
| Biohazard |
ze zijn al 15 minuten bezig en het enige wat we gezien hebben is een zooi clips, reclame, en uitleg over de pitchfader
ik zie die domme snol van een renee al beatmatchen in 1 en 3/4 uurtjes :D over het mixen nog maar ze zwijgen |
|
|
| Biohazard |
het is echt 3 minuten lul verhaal met 5 minuten an clips + reclame
hoe kan tiesto zo diep zinken! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Biohazard
hoe kan tiesto zo diep zinken! |
Kijk dan gewoon niet! |
|
|
| Donna |
| ach hij heeft weer een leuke vakantie bij elkaar verdiend,kan ie lekker diep zinken op een mooi eiland tijdens diepzee duiken,jaloerse aap!!:haha: |
|
|
| ampburner |
| Tjsa, wat ik me nou afvraag... of hij dit echt leuk vindt, of dat het hem er echt alleen maar om gaat om meer CD singletjes te verkopen... hij komt de laatste tijd n.l. zooo vaak op TMF, en hij ziet er nou niet echt uit alsof hij er eigenlijk een pesthekel aan heeft(aan die TMF bende) |
|
|
|
|