|
Gratis sms-en vanaf irc (efnet) tjekuuhhhh!!
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Idd,erg handig,als je chan #sms4free joined kun je daar lezen hoe je te werk gaat,k dacht dat t niks was maar tis beswel nice,have fun!;) |
|
|
| Optimus |
| ff kieken dan...:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Wacht 5 min in chan,
type dan dit in:
/ctcp smstrat !sms +31612345678,boodschap
En hij komt je kant op ;) |
|
|
| Donna |
| geweldig nieuw speeltje ditte,vraag me alleen af hoelang we hiervan mogen genieten,lijkt me sterk dat we gewoon onbeperkt raak mogen smsen....:p |
|
|
| Optimus |
leuk man!
thnx Donna, voor deze chan:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
leuk man!
thnx Donna, voor deze chan:) |
Hey dank je wel voor je sms'je :D love you to!:p |
|
|
| Tall21 |
Je kan ook gewoon naar Everyday gaan. Werkt een beetje raar, en je moet je ff inschrijven maar is wel gratis.
Je hebt een soort puntensysteem (peanuts). 1 smsje = 10 peanuts. Maar 1x inloggen op die site levert je dan weer 30 peanuts op. En als je van die kaarten verstuurd via everyday krijg je ook weer tig peanuts. Soms een kleeeeeein beetje vertraging, maar dat heb je al snel als je via internet smsjes verstuurd. Bovendien onthoudt ie je nummers waarnaar je al eens een smsje verstuurd hebt. Handig als je ff de phone niet bij je hebt en je wilt toch ff een sms versturen. |
|
|
| Donna |
| mja harstikke leuk,maar dat soort sites kenne we wel,aangezien de irc-ers onder ons 24/7 op irc hangen is dit de perfecte manier om een smsje te versturen,je hoeft niet te registreren niks,je tikt gewoon een regeltje en kaal is kees,en als je nummers wilt onthouden pleur je gewoon een dingetje in je scrippie en dan is kees NOG kaler:tongue2 :toocool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Tall21
Je kan ook gewoon naar Everyday gaan. Werkt een beetje raar, en je moet je ff inschrijven maar is wel gratis.
|
De gewone sites kenne we wel, maar wij hangen toch de hele dag wat rond op irc en t gaat zo stukken sneller dan jouw wijze ;). |
|
|
| Donna |
| lol,great minds think alike:stongue: |
|
|
| Tall21 |
Ok Ok Ok....ik d8 laat ik s ff behulpzaam zijn ... :D:D
Nou ja, voor diegenen die dan niet 24/7 op irc zitten zou het misschien wel interessant zijn.... |
|
|
|
|