return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

 
29-11 Tiësto at special Dance4Life Fundraiser at the Sand, Amsterdam
View this Thread in Original format
ConceptH
Tiësto at special Dance4Life Fundraiser 29 November 2008 at the Sand, Amsterdam

For the first time in history, Dance4Life organizes a fundraiser with Tiësto as the main act. Tiësto will be supported by Dutch DJs Sied van Riel, Leon Bolier, Joop and MC Gunner.

The youth that took part in Dance4Life's schools project will have already witnessed Tiësto performing for them that afternoon at the Jaarbeurs in Utrecht, where he will be the closing act of the Dance4Life Event 2008. This event is the big finale of Schools4Life, and is only accessible for students who earned their ticket by participating in the Schools4Life project.

The Dance4Life Fundraiser at the Sand gives access to 2500 visitors. All profits of the ticket sales will go to Dance4Life. Tickets are available through PayLogic and Primera stores and will cost € 50,- (ex fee). Pre sale starts next Thursday.

Event: Dance4Life Fundraiser
Location: The Sand, Amsterdam
Time: 22.00 – 05.00
Price:
€ 50,-(ex fee)
Line up: Tiësto, Sied van Riel, Leon Bolier, Joop and MC Gunner

All artists who will perform at the fundraiser are featured on the new Dance4Life CD. This CD is available through iTunes, bol.com and Free Record Shop. Buy it and support Dance4Life.


www.tiesto.com
Hueppemann
Ticket gekauft. Bin dabei. :)
Keldana
50 Mücken ? Danke, verzichte ....
Frank-HH
50 öre? dann nur bis 5 uhr??

= :rolleyes:
Ghazala
Ich verzichte auch dankend... mein alter Herr wird am Tag darauf 50 :)
nz-fan
Preis ist echt heftig ......... und viele gehen eben dem auch nicht hin !!

Werde aber auch nicht da sein......... Sied und Leon alleine dafür würde es sich schon lohnen :D
Hueppemann
quote:
Originally posted by nz-fan
Preis ist echt heftig ......... und viele gehen eben dem auch nicht hin !!

Werde aber auch nicht da sein......... Sied und Leon alleine dafür würde es sich schon lohnen :D

Interessant. Der VVK läuft seit einer Woche. Nur 2500 werden zur Verfügung gestellt.
Es ist immer noch nicht ausverkauft.
Cosmique
quote:
Originally posted by Hueppemann
Interessant. Der VVK läuft seit einer Woche. Nur 2500 werden zur Verfügung gestellt.
Es ist immer noch nicht ausverkauft.


lol bei 50 Euro exklusive Fee kein wunder !
Nik Novo
quote:
All profits of the ticket sales will go to Dance4Life.
Hueppemann
quote:
Originally posted by Cosmique
lol bei 50 Euro exklusive Fee kein wunder !

Wir stellen also fest: auch Holländer sind nicht schmerzfrei. :D Willkommen in der Rezession.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement