return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חנות דיסק סנטר בקניון דיזנגוף סנטר
View this Thread in Original format
vit048
היי לכולם.
הייתי שם כמה פעמים בעבר אבל הפעם פשוט היו לי דמעות בעיניים
איזה מבחר מטורף של דיסקים !!!!!!!
חלום רטוב של כל חובב טרנס .
יצאתי משם עם
AIRWAVE - BELIEVE
ARMIN - SHIVERS
לא היה לי אותו באוריגינל
solarstone - anthologyone
solarstone - rain stars eternal
dj shah - songbook
above & beyond - anjunabeats 100
armin - 10 years
oceanlab -sirens of the sea
ויש שם עוד הרבה שלא יכלתי כבר להרשות לעצמי
אם אתם אוהבי טראנס ולא מתקמצנים על כסף לדיסקים אוריגינלים אז זאת החנות הכי טובה בארץ לדעתי.


ממה שראיתי היה שם עוד
armin כל האוספים שלו מ 2004
טיאסטו היה כמעט הכל
mr sam תתפלאו אבל יש לבחור לפחות 4 דיסקים/אוספים
the thrillseekers
2 אוספים שלו
יש שם דיסק של JES BRIEDEN
כל מיני UNDERGROUND למיניהם.
יש את האוספים הישראלים איזה 15 שונים
OAKENFOLD לא מעריץ שלו אבל היו שם דיסקים שלו
FERRY CORSTEN 3-5 דיסקים שלו
airwave - touareg דיסק כפול החדש
כמה דיסקים של מר van dyk.
cosmic gate - back2back vol 2/eart mover/עוד דיסק הראשון שלהם
romigi
מה המחירים.? מבצעים או מחירים רגילים
vit048
המחירים רגילים.
בין 70 עד 150 שקל
הדיסק הכי יקר שראיתי היה של
dj shah - songbook
150 שקל
uzi
quote:
Originally posted by vit048
המחירים רגילים.
בין 70 עד 150 שקל
הדיסק הכי יקר שראיתי היה של
dj shah - songbook
150 שקל

עולה 150 שקל... עדיף להוריד מחנות דיגיטלית!
benji904
quote:
Originally posted by uzi
עולה 150 שקל... עדיף להוריד מחנות דיגיטלית!


Yeah vit048, just out of curiosity, why are you not dowloading from the Internet (LEGALLY of course, of course;) :cool: )? And how many people on this forum are active on Beatport and such others? About Uzi I know from the last post...
vit048
האמת שאני מוריד מוסיקה בצורה לא חוקית.
אני לא מתכון לקנות טראקים בודדים אלא רק אוספים או אלבומים
שאני אוהב.
יש לי יוזר בARMADA ַ BLACK HOLE
משם אני מזמין דברים חדשים או משלים את מה שלא יכלתי לקנות לפני שהתחלתי לעבוד.
יש גם CDJSHOP
אחלה חנות נראה ששם מחירים נורמלים.
בחודש הבא אני יזמין משם גם כמה דברים.
דרך אגב אני מאזין לאלבום של
ANDY DUGUID
אחלה אלבום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement