|
Sagy Amir A.K.A. Xeto Trachno Shawarma 05
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אני לא יודע אם עדיין יש פה מישהו חוץ ממני שלפעמים מסתכל אם יש משהו מעניין, בכל מקרה החלטתי כן לשים את הסט הזה גם פה למי שמעוניין בנסיון נואש להחיות פה קצת את הפורום...
סט ראשון שבו אני מנגן לייב בגיטרה חשמלית... חוץ מזה הוא יותר ארוך מכרגיל כי חודש שעבר לא עשיתי סט... קיצר לינק:
https://rcpt.yousendit.com/61561827...1b6286e907ad46c
טראקליסט:
1. Outburst - A Star Within A Star (Mark Sherry's Trance Energy Intro Mix)
2. Offdate - Dispute (Original Mix)
3. Raneem - Black Hole (C-Rouge Remix)
4. Adyjay Ft. Tiff Lacey - Part Of You (Andy Brio Remix)
5. Tydi - Russia! (Original Mix)
6. Basic Command - Personal Sputnik (Abstract Vision & DSI Remix)
7. Alexander Kostruba - 741 (Original Mix)
8. Ashley Wallbridge Ft. Meighan Nealon - My Blood (Original Mix)
9. Tony Awake - Ignore The Noise (Original Mix)
10. Kyau Vs. Albert - Hide & Seek (Lange Remix)
11. Martin Eyerer - Starry Night (Vocal Club Mix) - [Classic tune]
12. Xetro - Abrupt Interrupt (Xetro's Melody Dubdub Mix)
13. Joop - 3008 (Original Mix)
14. Bart Claessen & Dave Schiemann - Madness (I Prefer That Mix)
15. Outburst - Live & Learn (123XYZ Remix)
16. Xetro - Away With Sorrow (Original Mix)
כבוד למאור לוי טראק אדיר אחד לפני הסוף...
וקובץ קיו לאוהבי קבצי קיו מביניכם:
https://rcpt.yousendit.com/61566757...868a63623a22689
יאללה חבר'ה תהנו! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מה הולך אחי?
יש איזה מקום לשמוע הפקות חדשות שלך? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוב אחי
זה הקטע שארמין ניגן פעם בסטייט אוף טראנס לא?
באמת כל הכבוד למרות שזה הגיע טיפה מאוחר חח
אני התנתקתי מהכל לאיזה שנה פלוס ועכשיו אני מתחיל לחזור לכל הסצינה האלקטרונית, חזרתי להתקרחן במסיבות וחזרתי גם להפיק מוזיקה. וואלה נראה מה יהיה עם זה יש לי שאיפות גדולות מעצמי
עדיין עובד עם פרוטי? |
|
|
| Vortex_SA |
כן זה אותו קטע ההוא :) אבל כבר יש עוד כמה בקנה בחברה אחרת, קיצר אני כבר לא בפרוטי היא לא תומכת ביותר ממעבד אחד שזה בעייתי ברמות והיא גם די תקעה אותי על אותו גל באיזשהו שלב, עברתי ל
ableton live
תוכנה אדירה בשבילי לפחות, ממש כיף לעבוד איתה הכל כזה אינטואיטיבי, מאוד כיף אני ממליץ לך לנסות...
דבר איתי כשאתה הולך לאיזה מסיבה אולי נפגש כמו פעם לפני שנים... |
|
|
|
|