return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Sagy Amir A.K.A. Xeto Trachno Shawarma 05
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אני לא יודע אם עדיין יש פה מישהו חוץ ממני שלפעמים מסתכל אם יש משהו מעניין, בכל מקרה החלטתי כן לשים את הסט הזה גם פה למי שמעוניין בנסיון נואש להחיות פה קצת את הפורום...

סט ראשון שבו אני מנגן לייב בגיטרה חשמלית... חוץ מזה הוא יותר ארוך מכרגיל כי חודש שעבר לא עשיתי סט... קיצר לינק:

https://rcpt.yousendit.com/61561827...1b6286e907ad46c

טראקליסט:

1. Outburst - A Star Within A Star (Mark Sherry's Trance Energy Intro Mix)
2. Offdate - Dispute (Original Mix)
3. Raneem - Black Hole (C-Rouge Remix)
4. Adyjay Ft. Tiff Lacey - Part Of You (Andy Brio Remix)
5. Tydi - Russia! (Original Mix)
6. Basic Command - Personal Sputnik (Abstract Vision & DSI Remix)
7. Alexander Kostruba - 741 (Original Mix)
8. Ashley Wallbridge Ft. Meighan Nealon - My Blood (Original Mix)
9. Tony Awake - Ignore The Noise (Original Mix)
10. Kyau Vs. Albert - Hide & Seek (Lange Remix)
11. Martin Eyerer - Starry Night (Vocal Club Mix) - [Classic tune]
12. Xetro - Abrupt Interrupt (Xetro's Melody Dubdub Mix)
13. Joop - 3008 (Original Mix)
14. Bart Claessen & Dave Schiemann - Madness (I Prefer That Mix)
15. Outburst - Live & Learn (123XYZ Remix)
16. Xetro - Away With Sorrow (Original Mix)

כבוד למאור לוי טראק אדיר אחד לפני הסוף...

וקובץ קיו לאוהבי קבצי קיו מביניכם:

https://rcpt.yousendit.com/61566757...868a63623a22689

יאללה חבר'ה תהנו!
DJ-Kreing^^
מה הולך אחי?
יש איזה מקום לשמוע הפקות חדשות שלך?
Vortex_SA
כמובן! והכל טוב גבר :)

אתה יכול לשמוע פה:

Please visit: www.myspace.com/xetromusic
or: www.facebook.com/pages/Xetro/32527742840

וגם חודש שעבר יצא הסינגל

Xetro - My addiction

אפשר למצוא בביטפורט ואודיוג'לי וכאלה, יש קישורים באתרים הראשונים :)

מה איתך מה הולך?
DJ-Kreing^^
מזל טוב אחי
זה הקטע שארמין ניגן פעם בסטייט אוף טראנס לא?
באמת כל הכבוד למרות שזה הגיע טיפה מאוחר חח

אני התנתקתי מהכל לאיזה שנה פלוס ועכשיו אני מתחיל לחזור לכל הסצינה האלקטרונית, חזרתי להתקרחן במסיבות וחזרתי גם להפיק מוזיקה. וואלה נראה מה יהיה עם זה יש לי שאיפות גדולות מעצמי
עדיין עובד עם פרוטי?
Vortex_SA
כן זה אותו קטע ההוא :) אבל כבר יש עוד כמה בקנה בחברה אחרת, קיצר אני כבר לא בפרוטי היא לא תומכת ביותר ממעבד אחד שזה בעייתי ברמות והיא גם די תקעה אותי על אותו גל באיזשהו שלב, עברתי ל
ableton live

תוכנה אדירה בשבילי לפחות, ממש כיף לעבוד איתה הכל כזה אינטואיטיבי, מאוד כיף אני ממליץ לך לנסות...

דבר איתי כשאתה הולך לאיזה מסיבה אולי נפגש כמו פעם לפני שנים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement