return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
FRA 0-1 SEN Wat is dit man!?!?!
View this Thread in Original format
Vnatic
Persoonlijk vinnik het wel lache, maar zoiets moet toch niet kunnen, Frankrijk is toch Europees en Wereld-kampioen?
En dan verliezen van Senegal, lachuuuuuhh...

Maximum Respect 2 Senegal!
Blik
Senegal is gewoon best goed en al die toppers van Frankrijk zijn uitgeblust na het lange seizoen wat ze hebben gehad, en Frankrijk is niks waard als Zidane er niet is :)
DJ_Siesta
3l33t, moete ze maar niet zo eigewijsjes doen


hahaha
Cosmic Guy
Wisten julle dat 10 van de 12 spelers van Senegal in de Franse competitie spelen? Ze kennen die fransen dus uit hun broekzak.:haha:
AFA
Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk..
Little Theseus
geweldig, ik zat pas nog met een klasgenoot in discussie, hij d8 dat Frankrijk wel wereldkampioen zou worden, ik vond dat hij absoluut ongelijk had. Kben benieuwd wat ie nu zegt! :D:stongue: :rolleyes:
TimeportE
quote:
Originally posted by AFA
Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk..

helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!!
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE

helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!!

IDD, motivatie bij die boeren hierzo is ver te zoeken :(
Bellie
Beter hoor!!
Fok die kut fransen.Ik mag ze niet.Van mij mogen ze gelijk weer pleite na ronde 1.

GREETZ!!
New Wave
Mjha, fette zooi dit :-) echt chill.
Ik heb die wedstridj gezien tijdens mijn stagem, wa sniets te doen gheghe, ik juichen hey :p

ahp2002
jammer dat dat schot op de lat van senegal niet tegen de kop van barthezz aankwam. had ie zn tandjes kunnen gaan zoeken.

nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde
Blik
quote:
Originally posted by ahp2002
nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde


hahahaha die gast is zo'n kneus joh :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement