|
FRA 0-1 SEN Wat is dit man!?!?!
|
View this Thread in Original format
| Vnatic |
Persoonlijk vinnik het wel lache, maar zoiets moet toch niet kunnen, Frankrijk is toch Europees en Wereld-kampioen?
En dan verliezen van Senegal, lachuuuuuhh...
Maximum Respect 2 Senegal! |
|
|
| Blik |
| Senegal is gewoon best goed en al die toppers van Frankrijk zijn uitgeblust na het lange seizoen wat ze hebben gehad, en Frankrijk is niks waard als Zidane er niet is :) |
|
|
| DJ_Siesta |
3l33t, moete ze maar niet zo eigewijsjes doen
hahaha |
|
|
| Cosmic Guy |
| Wisten julle dat 10 van de 12 spelers van Senegal in de Franse competitie spelen? Ze kennen die fransen dus uit hun broekzak.:haha: |
|
|
| AFA |
| Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk.. |
|
|
| Little Theseus |
| geweldig, ik zat pas nog met een klasgenoot in discussie, hij d8 dat Frankrijk wel wereldkampioen zou worden, ik vond dat hij absoluut ongelijk had. Kben benieuwd wat ie nu zegt! :D:stongue: :rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AFA
Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk.. |
helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!! |
IDD, motivatie bij die boeren hierzo is ver te zoeken :( |
|
|
| Bellie |
Beter hoor!!
Fok die kut fransen.Ik mag ze niet.Van mij mogen ze gelijk weer pleite na ronde 1.
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Mjha, fette zooi dit :-) echt chill.
Ik heb die wedstridj gezien tijdens mijn stagem, wa sniets te doen gheghe, ik juichen hey :p |
|
|
| ahp2002 |
jammer dat dat schot op de lat van senegal niet tegen de kop van barthezz aankwam. had ie zn tandjes kunnen gaan zoeken.
nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ahp2002
nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde |
hahahaha die gast is zo'n kneus joh :stongue: |
|
|
|
|