|
Luminosity presents Before The Energy @ TBA - 06-03-2009 - Trance Energy Pre Party! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Cosmique
na erstmal "lain ab" abwarten :tongue2 |
ist mir eigentlich fast egal, ist eh immer ein "pflichtermin"!
und special d wird schon nicht als headliner auf der main spielen!:happy2: |
|
|
| nz-fan |
Nettes Line up :D
Es gibt übrigens ein DJ Contest für dieses Event ;)
Timeplan
15 Nov 2008: Opening of the dj contest. DJ sets can be posted on the Luminosity forum.
28 Dec 2008: End of the semi finals. Start of the voting and judging by the jury. 20 best mixes continue to the finals.
30 Jan 2009: The finals: live broadcast of 20 best mixes at http://www.afterhours.fm and start of the last voting and judging. Note: it is required to record a new mix for the finals!
15 Feb 2009: Announcing the three winners.
06 March 2009: The three winners will be performing at the Luminositry presents Before the Energy event. |
|
|
| Ghazala |
| Klasse Sache :) Man darf also gespannt sein! |
|
|
| Luminosity |
| so who's joining the dj contest here? :clown: |
|
|
| vandit_freak |
http://www.manuellesaux.com/portal/...?showtopic=1616
Luminosity - Before The Energy
The complete line-up:
Lange
Alex M.O.R.P.H.
Manuel Le Saux
Andy Duguid
Tom Colontonio
Robert Nickson
Danjo
Paul Miller
Paul Webster
Ferry Tayle
Fast Distance
Monogato
Mark Sixma aka M6
Estiva
Ruben de Ronde
Peter Martijn Wijnia
MuseArtic
Full info:
Date: Friday 6 March 2009
Doors open: 21:00 - 06:00
Location: City Hall Address: Stadhuisbrug 3, Utrecht
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Frodoger |
Lange wollt ich schon lange mal sehen... :-)
und Manuel war im Sommer der absolute Hammer, mal sehen wie es im Winter wird |
|
|
| Ghazala |
| Hostel & Ticket gebucht, dabei :) |
|
|
| idk |
Auch wenn da (zumindest für mich) nicht nur bekannte Namen stehen wär ich schon gern dabei.
Aaaber... ist nicht machbar. Ist mir zuviel für 1 Wochenende. |
|
|
| Ghazala |
Also das Strowis kannste knicken. Man kann morgens erst ab 8 Uhr wieder in's Hostel!
Reservierung storniert :) |
|
|
| Skytune82 |
| Geiles Linup-natürlich dabei :) |
|
|
|
|