return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Depeche Mode @ Ramat Gan Stadium, Tel Aviv, Israel 10/5/2009
View this Thread in Original format
uzi
DEPECHE MODE @ RAMAT GAN STADIUM, TEL AVIV, ISRAEL (May 10th, 2009)

תתחילו להתרגש, ב 10.5.09
depeche mode
מגיעים לישראל!
דפש מוד יפתחו את סיבוב ההופעות
Tour of the Universe
בהופעה באיצטדיון הלאומי רמת גן.
ההופעה בישראל תהיה הראשונה שלהם במסגרת הסיבוב העולמי, שחלקו הראשון יכלול 28 הופעות באצטדיונים הגדולים והמפוארים של אירופה, בהפקה הצפויה להיות מהגדולות והמושקעות של הלהקה עד היום.
בכך סוגרת הלהקה מעגל ומקיימת הבטחתה לפצות את הקהל הישראלי.
כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת יעמדו למכירה עד ל 1/12/2008 (או עד גמר המלאי) בסך 300 ש"ח לכרטיס בעמידה בדשא ובישיבה.
מחירי הכרטיסים בתום המכירה המוקדמת יפורסמו בהמשך וישתנו בהתאם לאזורים: עמידה, ישיבה ומתחם VIP.

הוכחות באתר:
http://www.depechemode.com/

רכישת כרטיסים
קסטל:
03-6045000 / *8965
לאן:
03-5247373
Vortex_SA
תודה, אני הזמנתי כרטיס, ואתם? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement