return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (pg. 2)
View this Thread in Original format
princess cc
יו גדלתם

שגיא, אילן טוב לשמוע שהתחלתם ללמוד שיהיה המון בהצלחה (-:

האמת אילן שהופתעתי מהשינוי החד בסגנון המוסיקה אבל העיקר שאתה עדיין באלקטרונית (-:
YuVaL
הכי כיף לקפוץ אחרי שנים שלא מבקרים פה בפורום =)

עדיין יש סצינת טראנס בארץ בכלל? =)
warpedd_
אהלן

איזה קטעים לא נכנסתי לפה שניייייםםםם
סתם אמרתי לעצמי מעניין אם היוזר עדיין עובד
(אני זוכר את הסיסמא עד היום:D )
כל הכבוד אני רואה פה הרבה אנשים ותיקים מאוד

ממש מפגש מחזור עשינו פה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by YuVaL
הכי כיף לקפוץ אחרי שנים שלא מבקרים פה בפורום =)

עדיין יש סצינת טראנס בארץ בכלל? =)


לא ממש...
YoraY
הי רק רציתי לציין שגם אני חי ונושם ובא להציץ פעם בכמה שבועות :>

וואי ואני אפילו יותר ותיק מהנסיכה :)



אגב אני פעמיים בשבוע מנגן הרבה טראנס (אתם לא תאמינו איזה טראקים) בשיעורי קיקבוקס (חחיחיחחי) באמת את הדברים הכי איכותיים שאתם יכולים לדמיין והצלחתי לגרום לאנשים ממש לאהוב את זה :)
Segev
חח איך אנשים פה צצים פתאום לאט לאט..
הפורום באמת מת...
MINTZ
הסצינה חיה ובועטת..!!!

אני לא יודע מה איתכם אני רק מחכה כבר למסיבה הבאה!!

ברוכה השבה - נסיכה... מקווה שאת גם זוכרת אותי...:) (למרות שהורדתי את התמונה עם התלתלים)
MINTZ
בכל מקרה את בהחלט אישיות חשובה בסצינת הטראנס בישראל לפי מיטב זכרוני...



:crazy: :happy2:


מקווה לראותך בקרוב באיזה מסיבה לפנים!
Scorchio
יובל צעיר מת
Rising
היי שלום :)

MINTZ
מישהו באמת גדל? :)
Boaz
ברוכים השבים..

השצינה בארץ מתפתחת לא רע - רק שיפסיקו להפיק אלקטרו חדגוני !

האלקטרו שולט :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement