|
היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
יו גדלתם
שגיא, אילן טוב לשמוע שהתחלתם ללמוד שיהיה המון בהצלחה (-:
האמת אילן שהופתעתי מהשינוי החד בסגנון המוסיקה אבל העיקר שאתה עדיין באלקטרונית (-: |
|
|
| YuVaL |
הכי כיף לקפוץ אחרי שנים שלא מבקרים פה בפורום =)
עדיין יש סצינת טראנס בארץ בכלל? =) |
|
|
| warpedd_ |
אהלן
איזה קטעים לא נכנסתי לפה שניייייםםםם
סתם אמרתי לעצמי מעניין אם היוזר עדיין עובד
(אני זוכר את הסיסמא עד היום:D )
כל הכבוד אני רואה פה הרבה אנשים ותיקים מאוד
ממש מפגש מחזור עשינו פה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הכי כיף לקפוץ אחרי שנים שלא מבקרים פה בפורום =)
עדיין יש סצינת טראנס בארץ בכלל? =) |
לא ממש... |
|
|
| YoraY |
הי רק רציתי לציין שגם אני חי ונושם ובא להציץ פעם בכמה שבועות :>
וואי ואני אפילו יותר ותיק מהנסיכה :)
אגב אני פעמיים בשבוע מנגן הרבה טראנס (אתם לא תאמינו איזה טראקים) בשיעורי קיקבוקס (חחיחיחחי) באמת את הדברים הכי איכותיים שאתם יכולים לדמיין והצלחתי לגרום לאנשים ממש לאהוב את זה :) |
|
|
| Segev |
חח איך אנשים פה צצים פתאום לאט לאט..
הפורום באמת מת... |
|
|
| MINTZ |
הסצינה חיה ובועטת..!!!
אני לא יודע מה איתכם אני רק מחכה כבר למסיבה הבאה!!
ברוכה השבה - נסיכה... מקווה שאת גם זוכרת אותי...:) (למרות שהורדתי את התמונה עם התלתלים) |
|
|
| MINTZ |
בכל מקרה את בהחלט אישיות חשובה בסצינת הטראנס בישראל לפי מיטב זכרוני...
:crazy: :happy2:
מקווה לראותך בקרוב באיזה מסיבה לפנים! |
|
|
| Boaz |
ברוכים השבים..
השצינה בארץ מתפתחת לא רע - רק שיפסיקו להפיק אלקטרו חדגוני !
האלקטרו שולט :nervous: |
|
|
|
|