|
A (Deepsky??) Track for ID
|
View this Thread in Original format
| Viber |
http://www.sendspace.com/file/jhq5qe
טוב, מצאתי חלק מהדבר הזה על המחשב שלי תחת השם
Deepsky - Talk Like A Stranger (Sunday Club Remix)
התברר לי שזה לא הטראק אחרי שהורדתי את המלא
למישהו יש מושג מה השם שלו?? |
|
|
| Vortex_SA |
| אני לא מזהה אבל אם תבדוק מאיזה תקופה ההורדה או איזשהי תיקייה שזה מקושר אליה או משהו בסגנון אולי נוכל למצוא את הטראק הזה, בעקרון נראה לי שלאילן או צח יש סיכוי יותר גדול למצוא דבר כזה מלי זה בטוח :) |
|
|
| romigi |
קיימת אצלי הגרסה:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Burufunk Remix)
שזה מין פרוגרסיב ברייקס..
והמקורית כמובן
אולי קיימת גם הסאנדי קלאב על דיסקים, צריך לבדוק.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני לא מזהה אבל אם תבדוק מאיזה תקופה ההורדה או איזשהי תיקייה שזה מקושר אליה או משהו בסגנון אולי נוכל למצוא את הטראק הזה, בעקרון נראה לי שלאילן או צח יש סיכוי יותר גדול למצוא דבר כזה מלי זה בטוח :) |
בעיקרון אין לדעת, יש סבירות שזה מ-2004...העניין הוא שהמחשב הקודם שלי הזדיין ואיתו כל המוזיקה שהייתה עליו (תאר לך כמה כיף היה להוריד את הכל שוב)...ככה שנישארתי עם 6 דקות של הטראק הזה ויכול מאוד להיות ששם הקובץ סתם "נדבק" עליו מסיבות שרק טכנאים יודעים. |
|
|
| romigi |
| וייבר לא הבנתי מה הבעיה שלך? אתה מחפש את הקטע הנ"ל בגרסה הספציפית ההיא או שאתה לא יודע אם זה בכלל הגרסא |
|
|
| Viber |
אין לי מושג מה השם האמיתי של הקטע.
כפי שאמרתי יש לי רק קיטוע של כמה דקות ממנו. |
|
|
| Vortex_SA |
| קיצור מאוד בעייתי, לדעתי אפשר לדעת לפי אוספים של התקופה של הסגנון אבל אני לא ממש מכיר אז קצת קשה לי לחשוב על משהו... |
|
|
|
|