return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
fy faen
View this Thread in Original format
dj_alfi
så dødt det er her
netroM
jøss
gordone
E for gale :)
netroM
hva kan vi gjøre?

Noen som skal på slagsmålsklubben 24. jan?
dj_alfi
what?

dere må komme på Solstice (gamle PI) på førstkommende lørdag forresten.. blir kaosfest med høy julefaktor..
dj's er ingen andre enn undertegnede, k-steady & duplex+.

http://www.facebook.com/event.php?e...59687266&ref=ts

gordone
Vi i J&R Events er stolte av å kunne presentere årets siste Sensasjon Haugesund.

Lokalet vi bruker denne gangen er gamle Banken Nattklubb, som er blitt revet innvendig. Vi vil for anledningen dekorere og innrede Banken, slik at du vil få en opplevelse av det sjeldne her på Vestlandet.

Line Up:
FREDAG 19. DESEMBER

BLANK AND JONES
http://www.blankandjones.com

DJ KTB

DJ SEVEN

LØRDAG 20. DESEMBER

DJ K-MIXX
http://www.djkmixx.com

LUIS MOLINARI VS KIMITO LOPEZ
http://www.luismolinari.com
http://www.myspace.com/kimitolopez

Aldersgrense: 18år

Weekendpass selges fra Fredag 14. November.

Pris for Weekend Pass er 300,-

Enkeltbilletter:
Fredag: 250,-
Lørdag: 150,-

Billetter kan kjøpes på følgende steder:

Chili Takeaway, Strandgaten 181, Haugesund

Eventuelt av:
John tlf. 920 39 002 (Stavanger og Sandnes området)
Ronny tlf. 984 33 019 (Haugesunds,Stord og Bergen området)
djnemesis
omg her var det stille, ja..

3 poster siste 30 dager? djeez..

får skylde på eksamen
dj_alfi
god jul
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement